být milovaná

by - 16:00

V reklamách, ve filmech i na různých plakátech vídáme veselé a usměvané páry. Pánové se dámám dvoří, kupují jim dárky a připravují různá překvapení. Jmenvoat bych mohla třeba reklamy na kokosové Raffaelo nebo zmrzlinu od Carte d´Or. V obou případech se chlap dvoří ženě. V amerických filmech to dopadá tak, že ústřední postava muže se dovtípí a nakonec se zamiluje a udobří si nahněvanou hlavní hrdinku. Jak nám, obyčejným ženám, asi může být? Co asi od našich drahých poloviček nebo těch, kteří jimi chtějí být, můžeme čekat? A doopravdy to očekáváme, tedy většina včetně mě. Chceme být milované, překvapované, hýčkané a chceme neustálé důkazy o tom, že pro toho druhého jsme středobod jeho vesmíru. Je to drzé neb, namyšlené nebo sebestředné? Možná, jen jsme pod tlakem společnosti, okolního světa a upřímně, kdo by odolal?


Já tedy rozhodně ne. Jsem člověk, který pro druhého je ochoten vzdát se spousty věcí a udělat maximum, aby vykouzlil svému milému úsměv na rtu. Kolikrát je to i za cenu, že si sama takzvaně utrhnu od pusy. Mnozí nebudou souhlasit, že je to tak správné, ale to už jsem já a jiná nebudu. Proč to ale všechno píšu? Musím se s Vámi podělit o zážitek ze včerejšího dne.

Byl víkend, já byla již druhý den v práci, venku bylo vedro k padnutí a z okénka jsem sledovala lidi v plavkách, kteří mířili někam k vodě. Do toho ti, kteří se mnou komunikovali, nebyli zrovna milí výjimky se samozřejmě najdou, ale včera jsem nějak nebyla naladěná. Byla jsem skleslá, smutná a tak nějak bez nálady. V práci jsem se zdržela, všechno bylo tak nějak proti mě, ale jaké bylo mé překvapení, když jsem otevřela dvěře a na lavičce před nimi seděl můj milý. Nečekala jsem ho, i když jsem mu v průběhu dne napsala pár smutných zpráv, nevěřila jsem vlastním očím, když jsem ho tam viděla. 

Naprosto mě to dojalo. Pevně mě objal a odvezl si mě domů. Jako třešničku na dortu jsem dostala letní vůni od značky Vespa, na kterou jsem se mimochodem dívala v krámu pár dní před tím, ale doma jsem se o tom vůbec nezmínila. Jinými slovy, ten večer mi naprosto vynahradil celý nevydařený víkend.

Máte někoho takového poblíž? Partnera nebo dobrého přítele, který Vám zlepší náladu po těžkém dni?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Gratuluju :). Mám to podobně a je to ten nejkrásnější pocit. Chlapi jsou chlapi ale někdy umí být strašně úžasní :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné! :))♥ Chlapi občas umí pořádně překvapit ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!