Vánoční tipy pro něj

by - 6:00

Sice sotva začal listopad, ale v obchodech se už objevili čokoládoví čerti nebo Mikulášové, také Vám to přijde šílené a uspěchané? Mě také, ale s tím nic moc neuděláme. A abychom si Vánoce užili a nemuseli na poslední chvíli honit dárky a prát se s ostatními u regálů, přicházím dneska s pár tipy na dárky, které můžete zakoupit či objednat s předstihem, a pak už si můžete jen užívat vůni svařeného vína u rozsvíceného stromečku na náměstí.


Než se pustíme do samotných tipů, uvedu jednu důležitou informaci, která platí pro dárky obecně. Když někomu vybíráme dárek, musíme ho vnímat, musíme se snažit vytvořit či pořídit něco, co toho člověka překvapí a co JEMU se bude líbit. Zdá se to jako samozřejmost, ale kolikrát jsem už dostala věci, u kterých jsem nadšením nemohla ani promluvit, protože ten člověk ani vůbec nepřemýšlel, komu to kupuje a prostě hodil do košíku, co mu přišlo v regálu pod ruku, tak takhle, prosím, NE!

1. vůně
Přestože se říká, že správný chlap má smrdět, ženy to tak většinou neberou a ocení přinejmenším deodorant u své drahé polovičky. A vůně je jedna z těch nejběžnějších variant dárků. Myslím, že pokud už někoho známe natolik, že mu kupujeme vánoční dárek, obvykle se ve vůni nespletete. Výběr je široký a to jak v parfemacích, tak cenách. Jedná se tedy o dárek pro všechny peněženky.


2. péče
V dnešní době už o sebe pánové rádi pečují a i toho největšího drsňáka potěší třeba masáž nebo také péče v lazebnictví. Porozhlédněte se ve svém okolí, kterou ze zmíněných služeb můžete "svému" muži pořídit. Tento dárek bývá většinou cenově náročnější, ale třeba na slevových portálech, které se těší velké oblibě, se dají koupit zajímavé vouchery.

zdroj
3. kožená galanterie
Pásek, peněženka nebo nějaká crossbody, to jsou doplňky, kterými žádný muž nepohrdne. Dneska je na výběr ze spousty variant a navzdory nadpisu nemusí být ani kožené. Dárky tohoto typu jsou opět vhodné pro každou peněženku, dají se totiž vybrat pěkné kousky a nemusí stát tisíce. Pamatujte, dárky nejsou o ceně, ale o výběru.


4. gurmánské poklady
Tato kategorie se pro letošní rok týká mě, protože mám ve svém okolí milovníka všeho pálivého, tak jsem se na jaře zapsala na seznam stránek ostro, kde se dají zakoupit extra pálivé omáčky. Pokud nechcete kupovat pálivé věci, dají se ve specializovaných obchodech koupit kvalitní sýry, čokolády nebo také stáčené oleje. Stejně tak se dají koupit i krásně zabalené ořechové směsi, prostě cokoli, co si za normálních okolností nekoupíte, protože je to pro běžnou konzumaci příliš drahé.


5. předplatné
V dnešní době, kdy je všechno na internetu bojují časopisy a noviny o přežití. I tak ale můžete svému blízkému udělat radost předplatným, ať už se jedná o časopis Top Gearu nebo třeba jen National Geographic, věřím, že Vás napadne, jaký titul by udělal pod stromečkem radost.


6. oblečení
Oděvy si obvykle kupujeme přes celý rok, když zrovna potřebujeme nové kalhoty nebo košili, ale co takhle koupit muži ve Vašem okolí tričko s nějakým originálním potiskem. Že v krámu žádné nemají? Existuje už dneska spousta firem, které Vám na tričko natisknou vše, co si řeknete. To je originální dárek!

třeba se sněhulákem jako měl pan Darcy :-D
7. lístky
Touží Váš milý, táta, brácha,....po nějaké akci? Kupte mu na ni lístek. Je to příliš drahé? Domluvte se třeba i s dalšími blízkými. Pak můžete Vašeho muže překvapit lístkem třeba na ženevský autosalon, na představení Partičky, na nějakou sportovní událost nebo třeba jen do kina.


Tak doufám, že jsem Vám alespoň trochu pomohla nebo Vás přivedla na myšlenku originálního dárku. V tom případě neváhejte a podělte se o svůj nápad s ostatními níže v komentářích! 

PS: Nezapomeňte na holubí soutěž, čas už se Vám krátí a šance jsou stále veliké! 

You May Also Like

23 komentářů

  1. Ahoj,
    tak toto je asi zatím nejužitečnější článek s dárky pro muže ! :)) Tátovi budu kupovat právě crossbody tašku a určitě něco dobrého :3 .... S přítelem je to trošku težší, protože to je pc hráč a youtuber, takže by ho jako hlavní dárek nic mimo toho mlsání nijak extra nepotěšilo :D Ale na druhou stranu mi dal tip, takže dostane knihu o hrách a k tomu bud bačkory nebo voňavku... a nebo vlastně obojí :D ... Jinak, k narozkám jsem mu dávala poukaz pro dvě osoby do vířivky a infrasauny. Bylo to ze slevomatu za 399,- a bylo to úžasné! :)) Takže určitě doporučuji :)

    Měj se hezky,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu (se červenám) :-) Jinak je fajn, když ti druhá polovička, když je tak speciální, dá tip ;-) A vouchery ze slevomatu jsou prima, já jsem také jeden koupila k narozeninám, byli jsme na minigolfu :-)

      Vymazat
  2. Dobré tipy, určitě to někomu pomůže :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé tipy! také mám tento článek předpřipravený, jak pro něj, tak i pro ní ;) www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo diky moc, to predplatny je skvelej napad!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Přijde mi to uspěchané strašně moc, všude ty mikuláši, čerti a tak, to není to pořádný těšení, když už to nacpali do obchodů od září :D
    Super článek, skvělé tipy :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě to taky přijde hrozně rychlý, sotva skončí Vánoce, už abychom očekávali Velikonoce :-/

      Vymazat
  6. To předplatné jsem koupila minulý rok příteli k narozeninám a je to super, těší se každý měsíc na nové vydání Muscle&fitness :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě, když se trefíš do správného periodika, vlastně mu předplatíš dárek na celý rok :-D

      Vymazat
  7. VAZNE PERFEKTNI clanek,povedlo se ti opravdu vypichnout mnoho napadu na ktere clovek trebq pomysli behem roku ale takhle pred vanoci uz puvkdni myslenku nelze v zakrutech mozku nalezt:):)...myslim ze sem jeste parkrat nahlednu az se konecne rozhodnu vyrazit do te obchodni dzungle:):)

    OdpovědětVymazat
  8. Super tipy :) Já plánuji pro přítele koupit nějakou tu voňavku a ze společné fotky nechat udělat puzzle :) Zbytek musím ještě domyslet :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Super tipy, díky za ně! Vidím to na předplatné nebo koženou brašnu pro přítele, pro tátu zřejmě gurmánský balíček :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pásky a další kožené dárky jsou super nápad, díky!

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavé tipy! Jen bych ještě potřebovala poradit, co pro dědečky, kteří všechno mají, gurmánský balíček neocení, vůni jakbysmet atd... A pak taky tipy na dárky, co kupovat potenciálnímu tchánovi či potenciálnímu švagrovi - to je pro mě vůbec ožehavé téma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D pobavila jsi me, ale v soucasne chvili nemam v planu rozsirovat kategorii ona a on i na dalsi cleny rodiny, proste se nech inspirovat a treba te neco napadne ;-)

      Vymazat
  12. Souhlasím, všechno jsou dobré typy, já by se přikláněla k těm gurmánským a vstupenkám... to je takový dárek pro oba .-)) Hezký den, B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, pokud je clovek v paru, muze nakoupit i spolecny zazitek, coz je podle me asi nejlepsi ;-)

      Vymazat
  13. Mě přijde, že po těch letech už dávám mému drahému to samý pořád dokola :-) Chudák :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji moc za suprové tipy na to, co bych mohla pořídit manželovi. Já jsem se rozhodla jít trochu nekonvenční cestou a prostě jsem mu koupila nové kalhoty ... Sice koukal chvilku tak zvláštně, ale když zjistil, jakou jsem to značku sehnala v sekáči, tak se nestačil divit :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!