Vánoční drápky

by - 6:00

Jak jsem již psala, vánoční náladu letos tolik neprožívám, ale rozhodla jsem se, že nehty vánočně naladím. Objevila jsem v drogérii skvělého pomocníka od Rimmelu a nápad byl na světě!


Než začneme s uměním, nehty si odlakujeme, ruce namažeme krémem, zastrkáme kůžičku a necháme nehty chviličku odpočinout. Já jsem člověk, co nesnese mít nenalakované nehty (samozřejmě v extrémním případě ano, ale to minimální), a tak je nechávám mezi lakováním buď pár hodin nebo když to vyjde, tak přes noc.

laky zleva: Rimmel Glitter Bomb v odstínu Midnight Mistletoie, 020; Rimmel Nail Nurse; L´Oréal v odstínu Lemon Meringue, 850; Rimmel Salon Pro v odstínu Oh, Mr Darcy!, 125; Tchibo v odstínu Dark violet metallic; Essence studio nails better than gel nails
Já si pro dnešní lakování zvolila ombre základ a hlavní roli bude hrát třpytkový lak. Vy ale můžete zvolit pod třpytky klidně jednu barvu a to tu, kterou máte nejraději nebo která se Vám k němu nejvíce líbí. Začala jsem samozřejmě podkladovým lakem, který jsem nechala pořádně zaschnout. Pak jsem na každý nehet nalakovala tu barvu, kterou jsem chtěla. Od malíčku jsem zesvětlovala.


Každou základní barvu jsem nanesla ve dvou vrstvách a vždy jsem je nechala pořádně zaschnout. To je u vrstvení laku velmi důležité, protože pokud nepočkáte, tak se pak stačí někde dotknout nebo podrbat a můžete nehty odlakovat. Když vše krásně zaschlo, začala jsem vrstvit třpytivý lak. Nejprve jsem ho nanesla na třetinu nehtu od kraje, a to dokonce dvakrát, abych dostáhla vyšší koncentrace třpytek. Poté jsem dala jednu vrstvu na skoro celý nehet. Vše nechala zaschnout a přelakovala top coatem. 


Já jsem s výsledkem spokojená, co na to říkáte Vy? Už máte naplánované drápky na Vánoce?

You May Also Like

19 komentářů

  1. Lak od Rimmelu je moc pěknej, už jsem na něj koukala :) Tahle kombinace je moc hezká
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí, hlavně na prsteníčku :-)) já speciální lakování na Vánpce nemám, nechávám je rudé -tak, jak jsem na svých nehtech vždy spokojená. Na Vánoce nosím speciálně vánoční rolničkové náušnice, spodní prádlo a ponožky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rudá je také moc pěkná ;-) A co se týče zbytku, tak klobouk dolů, takhle vychytané to nemám :-D

      Vymazat
  3. Skvělý nápad! s tím ombré základem to vypadá skvěle! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné Baruš, dělá to na nehtech moc pěkný efekt :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni ten třpytivej Rimmelák je vážně nádhernej a tím ombré základem jsi to dovedla k dokonalosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky O:-) Všechny ty jejich třpytivé se jim letos povedly ;-)

      Vymazat
  6. Ty nové Rimmel třpytkové laky jsou naprosto úžasné! Hrozně se mi líbí..:)
    ...//Big Christmas Giveaway - Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  7. to sú krásne farby!
    a ten trblietkový je naozaj krásny!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné, třpytkaté laky mám moc ráda, ale tento doma ještě nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si je v poslední době také oblíbila :) Zjistila jsem ale, že tento mi evokuje Vánoce, a tak jej přes rok asi moc neunosím :( No, uvidíme, zda vydrží do příštích Vánoc.

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!