Můj novoroční objev

by - 6:00

Jsem holka jako každá jiná, chci se líbit a nechci mít obličej plný pupínků. Naštěstí musím zaklepat, protože netrpím na hluboké akné, ale i ty rozšířené póry a černé tečky dokážou pěkně naštvat. Světe div se, já jsem ale na sklonku loňského roku objevila pomocníka, který doopravdy funguje, je od Neutrogeny a podrobněji se na něj podíváme v dnešním článku.


Tohoto kouzelníka, který slibuje stažení pórů a zmizení černých teček jsem pořídila v DM drogérii ve slevě za 78,-Kč a moc jsem tomu nevěřila. Já mám tedy různé peelingy a gely ráda, protože se odličuji dvoufázově. Nejprve právě mokrou cestou ve sprše, a pak zbytky stahuji micelární vodou.


Obvykle všechny masky a gely slibovaly, ale skutek utek. Čekala jsem to stejné, přestože vím, že Neutrogena patří mezi dražší značky. Gely od L´Oréal ale nestojí o moc míň a nic nedělají. Schválně jsem čekala slibované tři týdny, co se bude dít a ono se dělo!


Gel je má velmi příjemnou konzistenci, ani ne tak gelovou jako spíš pastovou, tedy jako pasta na zuby. Vlastně to s těma malýma částečkama i dává smysl, hihi. Zvláštně voní, nejsem schopna určit po čem voní, ale parfemace mi nijak nevadí. 


Jak jsem již říkala, pleť si myji jednou denně, večer ve sprše. Již po deseti dnech byl znát rozdíl, a to já mám mastnou T-zónu a póry jako krátery. Doopravdy se krásně stáhly a nevypadám jako bych měla puntikatý nos. A jsem nadšená!

Musela jsem se tedy s Vámi o tento zázrak podělit, co používáte Vy na černé tečky?

You May Also Like

2 komentářů

  1. páni, vážně stojí za to? já to mám dost podobně, nejradši odličuju nejprv ve sprše.. a různých gelů a peelingů už jsem vyzkoušela mraky, ale stejně to nic nedělá! že bych se po tomhle podívala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako mě vždycky všechno předtím tak napůl odlíčilo a s pletí nic. Tohle mi ty póry fakt stáhlo pěkně ;-) Jako jestli je plná cena 150,- Kč, tak to není o moc dražší než garnier a tak a tohle mi oproti garnieru (proti černým tečkám a s uhlím atd) fakt pomohlo. Používám to denně. ;)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!