Jsem v půlce

by - 6:00

Ani jsem se nenadála a dva týdny utekly jako voda. Jsem tedy v polovině detoxikační kůry a jak jsem slíbila v minulém článku (tady), tak Vás budu informovat o tom, v čem druhý týden spočívá, co mi vyhovovalo a co se mi naopak nelíbilo. Tak jdeme na to!



Jídelníček předepsaný na druhý týden je mnohem pestřejší než ten v prvním týdnu, k zelenině a sýrům a jogurtům už přibyli i bezvaječné těstoviny a dokonce se v závěru týdne člověk dočká po dvou týdnech masa

Týden druhý
1. den - Po týdnu, kdy jsem snídala jen mrkev s jablkem a ořechy byl bílý jogurt s ořechy a skořicí příjemnou změnou. S čím jsem ale měla problém byl oběd. Na programu byly bezvaječné těstoviny s kedlubnou. Ano, zdála se mi ta kombinace zvláštní, ale řekla jsem si, že mi obě věci chutnají, tak proč by to bylo špatné dohromady. No, ta kedlubna je dušená a ve spojení s těstovinami mi fakt nesedla. Uvařila jsem to dle receptu v knížce, jedna kedlubna a 150g těstovin, a byl toho kotel. Snědla jsem sotva polovinu a bylo mi po tom těžko. No, takže jsem se už od oběda těšila na večeři, k té byl boršč z červené řepy, bez masa, samozřejmě upravený k potřebám detoxu a ten byl vynikající!

2. den - Asi jsem objevila nejlepší snídani z celého detoxu a rozhodně u ní zůstanu i po něm, a to banán s kiwi, mandlemi a skořicí. Dokonce to člověka zasytí tak, že nemá hlad, já jsem ten den dopolední svačinu vynechala a měla až oběd. Tentokrát to byla vařená brokolice se sýrem. A k večeři mě čekala rychlá hrachová polévka, jak uvádí autorka, ale to je špatně. Je to hrášková polévka, hrášek se vaří ve vodě s dvěma lžícemi pesta a je to výborný! Dokonce se nakonec polévka zjemňuje kouskem másla, no, další recept, u kterého i po detoxu zůstanu!


3. den - Když jsem teď dva dny měla něco jiného, tak mi třetí den mrkev s jablkem a ořechy nepřidala tak hrozná, hihi. Dopoledne jsem si vylepšila grepem a děsila se oběda, kdy mě čekal mrkvový perkelt. Ani tentokrát se mi ho ale nepodařilo uvařit tak, aby si mé chuťové pohárky zpívaly radostí. A tak jsem se rozhodla, že od příště perkelt nahradím jen dušenou mrkví. Na večeři byl v plánu salát z červené řepy, šla jsem ale se spolužačkami posedět do Café therapy (v Brně na Obilném trhu), a tak jsem využila toho, že tam tento pokrm mají a dala si ho tam. Ne, nebyl stejný jako od Mačingové, ale zase to byla příjemná změna. A navíc, byl s kozím sýrem, mňam!

4. den - Na snídani jsem se těšila, opět mě čekal jogurt s ořechy a skořicí. Ta tomu prostě dodá takový šmrnc! Dopoledne jsem měla běhání ve městě, a tak na svačinu nezbyl čas, zato fazolové lusky s vajíčkem jsem k obědu snědla jak malinu. Na večer jsem pak očekávala hosta, který sebral veškerou odvahu a dal si mou véču se mnou, tedy salát z červené řepy se sýrem. Zapili jsme to čajem a užili si fajn večer.


5. den - Spojení jednoho banánu, dvou kiwi, mandlí a skořice je tak geniální, že jsem pomalu nemohla na snídani ani dospat! K obědu mě čekaly opět bezvaječné těstoviny, tentokrát se špenátem. Trochu jsem se toho obávala, a tak jsem si dopoledne dala grep a trochu mandlí. Nakonec ten oběd nebyl špatný a špenát jsem měla výjimečně čerstvý, bylo ho 400g a to, co po něm zbylo se dalo nabrat na čtyři lžíce. Těstovin jsem si tentokrát uvařila méně, ale neodhadla jsem to, protože bych si bývala ještě trochu dala, a tak jsem si odpoledne připravila svačinu a těšila se na večeři. Čekala mě hrášková polévka, mňam!

6. den - Ten den jsem šla do práce na čtvrtou hodinu, a tak jsem vstávala už v půl třetí. Snídani jsem si tedy připravila do krabičky, kam jsem smíchala mrkev s jablkem a ořechy. Ke svačině jsem měla půlku grepu a pár mandlí. Na oběd byl v plánu mrkvový perkelt, ale jak jsem psala výše, naordinovala jsem si změnu, pochutnala jsem si tedy na dušené mrkvi a koupila jsem si k tomu uzený sýr. Odpoledne jsem si dala jogurt s ořechy a celý den jsem pak zakončila opět polévkou z červené řepy. Tento den byl pro mě asi nejtěžší, protože jsem poprvé měla trochu chutě, ale to pravděpodobně kvůli periodě.


7. den - Vzhledem k tomu, že se strávník dostává do závěru druhého týdne a je tedy v polovině, výběr snídaně je na něm. Může si vybrat to, co mu nejvíce chutnalo. Kdo uhádne, co jsem měla já? K obědu mě čekalo po dvou týdnech první maso, kuře s celerem. Jsou to vlastně karbanátky z kuřecího masa, celeru, žloutku, soli a pepře. K tomu je doporučen zeleninový salát. Bylo to výborné a dokonce jsem si i přidala! Večer jsem si pak pochutnala na vařené brokolici se sýrem, nicméně musím konstatovat, že poprvé po dvou týdnech jsem byla večer nafouklá a bolelo mě břicho.


Tááák, to je shrnutí jídla za druhý týden detoxu. Hlad jsem nepociťovala a chutě mě, kromě šestého dne, také nepotkaly. Stále piji čaj a vodu. Snažím se držet se v rozmezí 2-3 litry. Někdy vypiju víc, někdy méně. Cítím se dobře a kromě posledního večera tohoto týdne jsem nebyla nafouklá po žádném jídle. Jen po těstovinách s kedlubnou mi bylo těžko. A jak se to projevilo na centimetrech?

Prsa -1 cm (2,5 cm celkem)
Pod prsy -1 cm (1,5 cm celkem)
Pas -1 cm (1 cm celkem)
Pupík -2 cm (4 cm celkem)
Podbřišek -1 cm (4,5 cm celkem)
Boky -3 cm (4 cm celkem)
Paže -1 cm (1 cm celkem)
Zápěstí -0,5 cm (0,5 cm celkem)
Stehno -0,5 cm (2,5 cm celkem)
Lýtko -1,4 cm (1,7 cm celkem)

Co se týče cvičení, tak na to se chystám od následujícího týdne, ale jen na něco lehčího. Přemýšlela jsem nad jógou nebo nějakou zumbou. Přeci jen je tělo v čistícím období a není tak silné, proto zvolím odlehčené cvičení, abych si neublížila.

Vím, že některé se do toho pustily také, jak jste na tom? A Vy, kdo o detoxu zatím jen přemýšlíte, máte nějaké otázky? Nebojte se na cokoli zeptat a pochlubit se se svými dojmy a úspěchy.

You May Also Like

12 komentářů

  1. Hm, tak banán, kiwi, madle a skořice, to zní jako moc dobrá kombinace, Zrovna mám vše doma, tak si to možná dám zítra k snídani :) Ty výsledky vypadají moc fajn. Já si dělám vždy na jaře a na podzim detox, že jeden den piji jen bylinkový čaj, ale měsíční detox bych asi nevydržela. Přeci jen jsou třeba nějaké akce s přáteli, nebo i formálnější a pro člověka to je o to těžší to neporušit. Obdivuji tě! :)
    Přeji hezký víkend :) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky za komentář a určitě tu snídaňovou kombinaci zkus ;) Já jsem si vybrala březen, protože mě žádná extra akce nečeká. Tou největší byl asi ples, ale to jsem zvládla na jedničku, až mě překvapilo, jak jednoduché to bylo. Hlavní je, že jak člověk nemá chutě a hlad, tak ho nic moc neláká. Problém je, když by se mělo jít někam na večeři nebo oběd, protože to by mohl nastat problém, že by v daném podniku neměli to, co je zrovna v jídelníčku na ten den předepsané... Každopádně ještě nejsem u konce, takže nemám vyhráno. Uvidíme, jak to půjde dál ;)

      Vymazat
  2. Baru, jsi hustá a odhodlaná. Sleduju a moc fandim!

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, jsi opravdu hustá! Já jsem rozežraná, až to hezký není a takováhle detoxikační kúra by mě položila :D (ale prospěla by mi, o tom žádná..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se prostě rozhodla a zatím se mě to drží ;) ale děkuju :)

      Vymazat
  4. Paráda Baru, taky držím palce ať to úspěšně dokončíš, efekt už to má určitě teď :) Btw některé ty recepty zní i docela dobře! Nechceš podrobněji některý popsat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, děkuju moc! :) Já se na recepty chystám, jeden vyjde už zítra ;) a další ho budou následovat. Je pravda, že některá ta jídla jsou fakt výborná, takže u nich určitě zůstanu ;)

      Vymazat
  5. Já o detoxu přemýšlím už dlouho, akorát mi do toho hází vidle školní obědy. V naší jídelně vaří neskutečně dobře a většinou je to moje jediný teplý jídlo za den, takže světlej bod. Takže fakt nemám to srdce si je odepřít, obzvlášť když si můžu pokecat s kamarádkama.
    Každopádně jsem se taky rozhodla pro detox, ale ve smyslu, že omezím sladké a pokusím se ho do konce dubna úplně vyškrtnout z jídelníčku. Zatím jsem měla jenom hroznovej cukr a večer si dopřávám kakao.
    Tohle všechno vypadá moc dobře, akorát kdyby mi to tak někdo chtěl vařit... :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, to bych taky brala, aby nám v jídelně vařily výborně! ;) Do detoxu ti přeji hodně zdaru a pevnou vůli, protože to je nakonec to, s čím má člověk problém ;) Je pravda, že je tento detox na vaření časově náročný, ale já jsem s tím do toho šla a toho času u plotny rozhodně nelituji ;)

      Vymazat
  6. Brokolice sama o sobě dost nadýmá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi jo, ale já jsem s tím nikdy předtím (během detoxu) a ani poté problém neměla ;)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!