Kdo maže, ten jede

by - 17:33

S příchodem podzimu a chladnějších rán se stává moje kůže náchylnější k oděrkám a hodně se vysušuje, ať už se bavíme o těle, rukách či rtech. Letos jsem se v návaznosti na hashtag 
#mazemesirucespolu rozhodla, že budu proti šupinatým nohám a suchým rtům bojovat a nastavila jsem si osobní mazací výzvu. V čem to spočívá? Čtěte dál!



Původně jsem si chtěla udělat i nějakou odškrtávací tabulku, ale řekla jsem si, že to zvládnu i bez ní. Musím! Dala jsem do kupy produkty, díky kterým chci bojovat proti chladu a proti suché pokožce. Ráno, když si vyčistím micelárkou obličej a než na něj začnu malovat líčidly, pravidelně ho mažu. V létě jsem zkusila Skin Perfection od L´Oréal. Jedná se o hydratační korekční péči, která by měla pomoct Vaší pleti, aby se na ní neobjevovaly pupínky a jiné nesrovnalosti. Krém příjemně voní a má dokonalý až semišový finiš. Jsem s ním natolik spokojená, že už mám druhé a určitě ne poslední balení. Dokonce jsem si všimla, že už přišli i s noční verzí, kterou rozhodně plánuji vyzkoušet.


Během dne si v práci mažu ruce krémem z drogerie Rossmann, o kterém jste si mohli přečíst v nákupním článku (tady). Kromě péče o ruce se starám i o rty. Pokud zrovna nemám rtěnku, tak je zvláčňuji tímto mátovým Labellem. Mám už několikáté balení, myslím, že se blížím k číslu deset. Je velmi příjemné, v létě chladivé a v zimě jemné.


Když ale přijdu domu, mám během podzimu a zimy ráda dlouhou sprchu nebo vanu. Jsem milovníkem vody, takže si obojí doopravdy užívám! Doma ale máme tvrdou vodu, což znamená, že pokožka dostává dost zabrat. Aby to na ní nebylo znát, mažu ji v současné době, než nahodím pyžamo, krémem od Neutrogeny. Koupila jsem si výživné tělové mléko nordic berry určené na normální až suchou pokožku. Tělové mléko je velmi lehké, krásně voní a rychle se vstřebává. Co je ale úžasné, cítím ho na kůži i druhý den, ne parfemaci ale na omak. Kůže je po něm jemná a hladká.


Než jdu spát, přichází další fáze péče o mou pokožku, a to o obličej, ruce a rty. Na obličej používám noční krém od Garnier, který jsem obdržela v letním DM Boxu. Miracle Sleeping Cream má takovou zvláštní parfemaci, která nemusí být každému příjemná. Já se přes ni dokážu u jednoho balení přenést. Dále má takovou neidentifikovatelnou konzistenci, je to něco mezi krémem a gelem. Tento přípravek by měl zabraňovat stárnutí pleti a měl by ji zbavovat únavy. Já žádný extra efekt nevidím, nicméně, krém dopotřebuji, a pak asi vyzkouším tu noční verzi od L´Oréal.


Když nanesu krém, dám "napít" i rtům. Na noc aplikuji kokosový lip oil od Balea. Je na rtech velmi příjemný a mám pocit, že jsou ráno krásně hydratované. Má aplikátor, na který jsme zvyklý například u lesků, ale nevadí mi to. Vzhledem k jeho ceně plánuji koupit i další balení.


Na závěr, když už jsem pod peřinou, ještě namažu ruce. V současné době používám pečující krém na ruce od Manufaktury, pro který mám slabost hned ze tří důvodů. Zaprvé, jde o český výrobek, takže mému svědomí lahodí, že koupí jejich výrobku podporuji českou firmu. Zadruhé, nikdy bych neřekla, že mě dostane parfemace hrušky a bambuckého másla, ale je to tak. Naprosto jsem té vůni propadla. Je to limitka, takže pokud milujete hrušky, utíkejte do Manufaktury. A zatřetí, mým rukám lahodí. Jsou pak krásně jemné a vyživené.


Tuto denní rutinu držím od prvního listopadu, kdy jsem se pro ni rozhodla, a je to znát. Touto dobou jsem už mívala rudé vnitřní strany kolen a stehen a zatím po zarudnutí není ani vidu ani slechu. Někdo může namítat, že zatím není taková zima, ale chladnější ranní počasí a tvrdá voda dělají své, věřte mi, takže já jsem spokojená!

A jak pečujete o svou pokožku Vy?

You May Also Like

1 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!