Tipy na její vánoční dárky

by - 8:00

Je to týden, co jsem se s Vámi podělila o tipy na dárky pro muže kolem nás a dneska přichází řada na dámy. Člověk by si řekl, že je to jednoduché, ale kdo má každý rok vymýšlet neustále něco originálního, že? Tak jsem dala stejně jako loni, tady, dohromady několik tipů, které Vás mohou přímo nebo nepřímo inspirovat ke koupi vánočního dárku. 


Vánoce jsou na pomezí mezi podzimem a zimou, ráno jsou mrazivá, počasí vlezlé, a tak je dobré si zpříjemnit cestu do práce nebo do školy horkým nápojem. Proto je prvním tipem na dárek termohrnek. Já sama jeden mám a v chladném počasí jej nedám z ruky. Možná se Vám zdá termohrnek jako obyčejný dárek, ale je velmi praktický a také může být i nápaditý. Na trhu je jich spousta, v různých tvarech a barvách. Jen si dejte pozor, aby byl tzv. zacvakávací, tedy nezavíral se jen na otočení víčkem, to totiž nefunguje a teče to. Já osobně mám zacvakávací hrneček ze Starbucks a dokonce mám ten s těmi výměnnými náplněmi, takže kdybych chtěla, můžu mít každý den hrneček jiný. Návod jak na změnu najdete tady.


zdroj: Bellarose
Při tom předvánočním shonu nemá člověk moc času na sebe, proto by se poukaz na masáž mohl pod stromečkem hodit. Je už na Vás, jaký typ masáže zvolíte, zda klasickou nebo thajskou. Zda lávové kameny, čokoládu nebo třeba baňky. Každopádně to může být pěkný dárek, protože se zážitkem darujete své milované i čas jen pro ni samu.

zdroj: google.com
Kromě času pro Vaši maminku, babičku, kamarádku nebo přítelkyni jí můžete věnovat Váš společný čas, a to vstupenkami do divadla nebo třeba na koncert její oblíbené kapely. Vstupenky se mě osobně hodně osvědčily a budu je kupovat i letos. Jen je třeba pozorně vybírat žánr divadelní hry a také je dobré si dát pozor na datum, kdy se akce koná.

zdroj: informuji
Já miluji papírnictví, miluji různé bločky a propisky a miluji plánování. Co z toho plyne? Pod vánoční stromeček můžete zabalit i nějaký pěkný diář. Jen si při jeho výběru musíte dát pozor, zda Vaše milovaná preferuje denní nebo týdenní diář, nenápadně koukněte, jak moc si do něj zapisuje a dle toho volně i velikost. Opět se můžete plácnout přes kapsu, můžete totiž koupit značkový kroužkový, do kterého následující rok už jen koupíte náplň. Je to jen na Vás, já letos pod stromečkem objevím tento barevný.

zdroj: Presco
Co se mi také osvědčilo jako vánoční dárek, to byl keramický nůž. Je to úžasný pomocník do kuchyně a můžete koupit jeden na zeleninu nebo rovnou celou sadu. Jedná se o nože, které nemusíte brousit, ale zase Vám nesmí spadnout na zem. Jejich častou vadou je, že se po nějaké době ulomí špička. To je ale defekt, se kterým se dá i nadále pracovat.

zdroj: google.com
Během podzimu se rozmohl trend antistresových omalovánek a to přece také není vůbec špatný nápad! V současné době si můžete vybrat z několika druhů, tvarů a autorů. Na výběr jsou květiny, mandaly, zvířata nebo abstraktní vzory. Dokonce už existuje i kalendář, který si můžete omalovat. Já jedny omalovánky doma mám a tiše sním o dalších. Je to příjemný relax, u kterého člověk doopravdy vypne. Zdá se Vám to málo? Tak k omalovánkám pořiďte ještě nějaké pěkné pastelky a máte to!

zdroj: Krámek pro děti
A to jsou všechny tipy, které pro Vás dneska mám. Samozřejmě, můžete koupit nějakou dekorativní nebo pečující kosmetiku, v prodeji už je spousta dárkových setů a balíčků, ale já se snažila vymyslet něco trochu jiného.

Co na to říkáte, zaujalo Vás něco? A čím Vy obdarujete ženy ve Vašem okolí?



You May Also Like

1 komentářů

  1. Koupit dárky ženám není žádný problém. Tam je takových možností. Já navíc pořád něco chci, takže má ode mě manžel pořádně dlouhý seznam :-D . Na první místo jsem mu letos napsala náramek s perlou, na který jsem náhodou narazila a tak se mi zalíbil, že ho prostě musím mít :-D .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!