co mi přinesl Ježíšek + soutěž

by - 21:52

Po delší odmlce způsobené přípravou vánočního cukroví se Vám hlásím zpět. A vzhledem k datu bude dnešní příspěvek o dárcích. Nejdřív o těch pro mě, a pak o těch pro Vás, tak čtěte dál!




Letošní Vánoce pro mě byly mnohem víc než kdy jindy známkou klidu. Neměla jsem stres s dárky, ale s pečením cukroví, do toho málo spánku a práce. To všechno se podepsalo na mé hlavě - už tři dny mě bolí. Každopádně, Ježíšek zazvonil na zvoneček a všem nám v rodině nadělil krásné dárky a já se s Vámi o ty mé podělím.

Jsem milovníkem papírových diářů, a tak bylo jasné, že nějaký budu potřebovat na příští rok. Ježíšek to moc dobře věděl, a tak mě obdaroval tímto barevným krasavcem, který má velikost A6 a je na dvojlistu vidět celý týden, což mě naprosto vyhovuje.


S koncem roku přišel nejen konec diáře na rok 2015, ale zároveň jsem se podívala na dno mnoha voňavkám, proto jsem byla mile překvapená, když jsem dostala tuhle krásnou vůni od Bulgari. Omnia je velmi ženská a dovolila bych si říct, že taková dospělá.


V letošním roce jsem si oblíbila běh, o tom ale jindy. Nicméně, pokud chcete vyvíjet nějakou aktivitu vícekrát týdně, je potřeba mít i dostatek vybavení, proto jsem si přála i oblečení na běhání. Obojí jsem pořídila v Decathlonu.


Barevné legíny, které mají vpředu kapsu na mp3 přehrávač nebo v mém případě na kapesník. Jsou zevnitř takové plyšové, takže můžu vyběhnout, i když se počasí tváří, jakože se poslední dobou vůbec netváří, že je zima.


Svítivá šusťáková bundička mi hned padla do oka. Má vzadu větrání a je velmi lehká. Jediným mínusem je fakt, že nemá kapsu, ta malá nahoře je jen na kapesník či klíče. Na druhou stranu, na telefon mám takový ten pás na ruku, takže kapsu na něj už nepotřebuju.


Pyžamo je u nás dárkový evergreen. A tahle košile z M&S je flanelová, má krásný vzor a je příjemně měkoučká. Spí se v ní jedna radost. 


A něco na parádu, dostala jsem dva stejné rozdělovače s fialovými kamínky. Krásně doplňují mou sbírku, na jejíž update se můžete těšit v příštím roce. 

Ovšem dárek, na který jsem se těšila nejvíc, byla velká peřina 200x220cm a povlečení na něj, které to vydíte na fotce. 

Ja mám Vánoce za sebou, ale Vás ještě čekají! Hrát budete o tento balíček sprchového gelu, tělového másla a koupelové šumivky.


Pravidla jsou následující:
• sledovat fb blogu nebo být pravidelným čtenářem blogu 
• napsat mi do komentáře, pod jakým jménem mě sledujete a co Vám (ne)nadělil Ježíšek pod stromeček
• soutěž potrvá do půlnoci letošního roku a vyhlášení bude 2.1.2016

Mějte se krásně a užívejte poslední dny tohoto roku! 

You May Also Like

8 komentářů

  1. To jsou krásné dárečky, Baru! Ta flanelka z M&S je rozkošná. Tyjo já jak jsem viděla ty tvé fotky s cukrovím, by mě z toho asi kleplo, uf. Jste fakt šikovný s mamkou :)
    Asi víš, pod jakým jménem tě sleduju ;) Mně nadělil žehličku na prádlo, smoothie maker, kuchynskou váhu, kosmetiku, aromalampu, knížku Girl Online a další drobnosti.

    OdpovědětVymazat
  2. Báro, odkud má ježíšek ten úžasný diář?? Ten chci ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Baru, sleduji tě přes FB jako Leona Dobiášová (https://www.facebook.com/leona.jokesova). Jinak co se týče dárků, letos se nám Ježíšek nějak zbláznil a naděloval jak zběsilý (a to jsem navíc ještě měla depku z přílišné komercionalizace Vánoc, stačilo by mi pobýt se svou rodinou). No ale k tématu - dostali jsme pětikilovou zrající šunku, víno s nádhernými skleničkami, Baileys likér (to byla největší radost), nějaké ty parfémy, trička s motivy Doctor Who a Star Wars (manžel je fanda) a tunu dalších drobností. Všechno nám udělalo ohromnou radost, jen teď jaksi nevíme, co s tou šunkou - vždyť ji nemáme šanci sníst :D

    www.valeas.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten diář je nádherný!! Moc se mi líbí desky, skvělé prostě! Já diář stále nemám, budu se muset někde porozhlédnout, Ježíšek tentokrát trochu zapomněl :-(

    Ale přinesl kupu jiných dárků - třeba ručně dělanou keramickou pícku na jablka, hrnec s puntíky na vaření kaší, Sazka los a sošky andělíčků, které sbírám :-)

    Jinak, sleduji tě přes gfc jako Kudrlinka i přes fcb jako M. Koutná.

    OdpovědětVymazat
  5. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Zimní bundu, sako, sukni, trička, hru Telepatie, obal na tablet, zaramovanou fotku..

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduju na FB (Hana Mlčáková), H.Mlcakova@seznam.cz
    Ježíšek mi přinesl hlavně praktické dárky (povlečení, žehličku a hrnce :)), potom nějakou kosmetiku, parfém a od přítele jsem dostala prstýnek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné dárečky, mne udělala největší radost tato záložka http://www.pg.cz/cs/produkt/5232-alfons-mucha-amethyst-fresh-collection-zalozka-magneticka ... Mám ráda Alfonse Muchu :-) Hezké dny roku 2016

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!