co by kdyby TAG

by - 6:00



Tagy jsou obecně hodně čtené, proto dovolí čtenářům nahlédnout pod kůži bloggera. Tento blog plánuji napsat už déle, ale jeho čas přišel až nyní. Čeká Vás celkem třináct otázek, takže se pohodlně usaďte a jdeme na to!

zdroj
1. Co by bylo kdybys byla na jeden den mužem?
Asi jako většina holek bych vyzkoušela čůrání ve stoje, pití piva z lahve, být drsňákem, ale první, co bych vyzkoušela, a to i Kristý, stoupla bych si a pohupovala bych se v bocích dopředu a dozadu a říkala si "bim"..."bim"... No, dobře, a teď vážně! Chtěla bych zkusit dochutit naložené maso jako chlap, mají vybíravější jazýček, dámy. Mám to vyzkoušené!

2. Co by bylo, kdybys měla jen jedno přání?
Zdraví! Ať už totiž máte cokoli, pokud karma bude chtít, peníze a majetek Vám budou k ničemu. Vím, že je to vážné téma, ale momentálně to tak cítím. 

3. Co by bylo, kdybys viděla sebe samu ve 40-ti letech?
To je za pár...hihi...Asi bych se ujistila, že se mám dobře a že jsem šťastná. A pokud by to tak nebylo, snažila bych se to po promítání budoucnosti nějak ovlivnit.

4. Co by bylo, kdyby sis mohla vybrat, ve které době žít?
Jako žena? Asi v té, ve které žiju, jsem revoluční dítě, mám právo volit, žiji v relativně bezpečné zemi. Řekla bych, že naše doba je výborným kompromisem mezi extrémy, které tu byly a které přijdou.

5. Co by bylo, kdyby sis mohla vybrat, jak budeš vypadat?
V první řadě bych si zmenšila prsa, bolí z nich záda. Zvolila bych o trochu delší nohy a menší zadek. A asi bych si protáhla drobet obličej. Nicméně, nejsem kouzelník a snažím se mít ráda to, co mám!

6. Co by bylo, kdyby sis mohla na týden vyměnit život s celebritou?
Napadají mě dvě dámy, kterými bych na týden chtěla být - Lucie Vondráčková a Pink. Obě matky dětí, obě ve formě, zajištěné, spokojené, svou práci odvádí na jedničku a bulvár je jim u p*dele!

7. Co by bylo, kdybys mohla být zvířetem?
Vážně? Rozhodně psem nebo kočkou u nás v rodině, protože ti se mají nejlépe! Ale asi kočkou, protože....

zdroj:facebook.com
8. Co by bylo, kdybys uměla číst myšlenky?
Musela bych se naučit ovládat, nedat to na sobě znát a tuhle výhodu pořádně využívat v prospěch můj a mých blízkých.

9. Co by bylo, kdyby sis mohla vybrat jakékoli povolání?
Chtěla bych být fotografem, tahle činnost mě baví, naplňuje, je s ní spojené mé milované cestování a ještě by mi za to platili, co víc si přát?

10. Co by bylo, kdybys měla rok prázdnin?
Já bych ho procestovala, po známých i neznámých krajích. Nafotila bych spoustu fotek. Ochutnala nepřeberné množství jídla. Poznala cizí kultury. A všechno vnímala všemi póry mého těla.

11. Co by bylo, kdyby sis na dovču mohla vzít jen 3 věci?
Foťák, pohodlné boty a sluneční brýle.

vidíte ten zápal pro ideální fotku? :D
12. Co by bylo, kdyby ses mohla zbavit jedné své špatné vlastnosti?
Nevím, zda to přesně odpovídá otázce, ale byla by to melancholie. Čas od času mě přepadá a nutí vnímat a porovnávat můj život s životem mých přátel a blízkých. A nechtějte vědět, jaké myšlenky mě při tom napadají, za to se stydím. A je to venku!

13. Co by bylo, kdyby sis mohla koupit jakoukoli věc na světe?
Vánoce na sněhu, protože ty už dlouho nebyly a jejich atmosféra má to největší kouzlo!

A to je všechno, jak se Vám tag líbil? Jakou celebritou byste chtěli být na týden?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!