lednové radosti 2016

by - 6:00

Nejprve jsem si myslela, že lednové radosti vůbec psát nebudu, leden byl opět totiž velmi náročný hlavně po psychické stránce, ale nakonec jsem se rozhodla, že se s Vámi podělám o to, čím jsem si udělala radost, protože třeba někoho inspiruji a mít radost je základ bytí! I tentokrát toho nakonec je docela dost, tak jdeme na to...

zdroj

Na přelomu roku jsem se rozhodla, že se chci vrhnout do cvičení, protože mě sport baví a také proto, že to byl dost dobrý důvod pořídit si nějaké ty oblečky na cvičení. Vzhledem k Vánočním nebo už lednovým slevám, netuším, se mi podařilo ulovit několik kousků, které jsou v současné době nedílnou součástí mého bytí.



Super legíny, které neprosvítají, byť jsem se toho na začátku bála, mě vyšly na 264 Kč a naprosto jsem se do nich zbláznila. Cvičím v nich, pracuju v nich, pokud dělám z domova, a nejraději bych je nosila pořád, jak jsou příjemné!


Černé tílko, tuším za 150 Kč, z F&F je dalším mým objevem. Cvičím v něm, ale už jsem si koupila ještě jedno černé i bílé, protože jsou moc příjemná a nosím je pod košile. Mají ideální délku i šíři ramínek.


Vzhledem k tomu, že se snažím sportovat několikrát do týdne, jedna sportovní podprsenka je málo, a tak jsem ulovila tuhle, která byla taktéž ve slevě a stála kolem dvou set korun, přesnou cenu už si ale bohužel nepamatuji.


A pořádné boty na cvičení jsem potřebovala! Chodila jsem cvičit ve starých botaskách a ty, ve kterých běhám, ty jsem nechtěla umývat po každém běhu, proto jsem si udělala radost těmito šmoulově modrými teniskami za 500 Kč. Řeknu Vám tajemství, jsou dětské! Ve Sportisimu mají totiž dětské boty snad do velikosti 40 a stojí polovinu. Ne, nedělám si iluze, že řadové boty, dětské, dámské a pánské, jsou vyráběné jinak, to až ty speciální. 


Hned po Novém roce mi přišel balíček od Míši. Ve Francii si vydělává pletením čepic, nákrčníků a výrobou dalších věcí. My jsme spolupracovaly ohledně jedné její zakázky a odměnou mi byl právě tento set - kulíšek a nákrčník. Jsou měkké a příjemné. Původně jsem si je chtěla vzít na cestu do Londýna, ale upekla bych se tam v nich. Naproti tomu v polovině ledna jsem je milovala!


Co jsem ale v Londýně potřebovala byly pohodlné boty, což tyhle barevné krásky od Lotto splňují! Barvičky jsou výrazné, ale jsou to botasky, tak jsem se rozhodla pro jejich koupi, zvlášť když mě vyšly kolem pěti set korun, ano, také jsou z dětského Sportisima, ukřižujte mě, hihi!


Když jsem byla v Tesco a viděla tam tyhle lištičky, nemohla jsem je tam nechat. Také se mnou letěly za La Manche. Jsou bezešvé a neuvěřitelně roztomilé. Asi potřebuju víc lištiček!


Londýn byl velkou lednovou radostí! Strávily jsme tam se Sabčou prodloužený víkend a já si trochu pročistila hlavu. Tady zrovna blbnu před Buckinghamským palácem. Pokud byste chtěli znát celý londýnský příběh, více se dozvíte tady.


Z Londýna jsem nepřijela s prázdnou. Hlavní roli v nákupech hrálo tohle duo Enchanted Forest, antistresové omalovánky a paletka, které se nemůžu nabažit. Na její recenzi se můžete brzy těšit, protože je to doopravdy produkt, který jsem prakticky nepustila z ruky.


A od Sleek jsem si přivezla ještě tvářenku v odstínu Antique, která mě taktéž uchvátila. Bohužel nepřežila cestu, jinak odstín i výdrž jsou na jedničku, co by ale stálo za vylepšení je balení. Je praktické, malé, má pěkné zrcátko, ale dostat se dovnitř je prakticky nemožné, ulámaly byste si, dámy, všechny nehty, a tak ji pro jistotu ani nezavírám.


A když už jsem byla v zahraničí a viděla jsem ve stojanu Maybelline jejich Eraser eye concealer, musela jsem ho zkusit. Mám ho doma a hned, jak dopotřebuji můj astoří korektor, vrhnu se na něj,když ho všichni tak chválí, hihi, vůbec se nenechám ovlivnit.


Věděli jste, že se v DM drogérii dají pořídit washi pásky nebo jsem poslední, kdo to zjistil? No, ať už je to jak chce, vzala jsem si hned všechny, protože si s nimi zdobím diář a hlavně cestovatelský deník, který má na na svých listech dvě výpravy a brzy přibude další. Za necelých padesát korun mám hned pár metrů radosti!


V prosincových radostech jsem Vám ukazovala makeup od Gabriella Salvete, který stále používám, ale měla jsem pár dní, kdy se mi zdálo, že to není ono, a tak jsem ve slevě za devadesát korun ukořistila Affinimat. Pak se ale Gábina uklidnila, a tak tento kousek leží v šuplíku a čeká, až na něj přijde řada. 


Ve slevovém stojanu jsem při stejném nákupu našla i tuhle voděodolnou tužku na oči v odstínu námořnické modré. Ódu na ní zpívala Lucka ze Svět podle Lu, a tak jsem ji za padesát korun vzala. Zatím jsem ji ještě nevyzkoušela, ale už se na ni třesu!

V druhé polovině ledna jsme měly holčičí sraz v Českých Budějovicích. Moc jsme si toho s holkama užily a já si uvědomila, jak moc jsou tahle setkání důležitá. Celý příběh najdete tady, nicméně víkend byl i o kosmetice. Holky jsem líčila, a tak jsem musela přijet připravená!


Mělo svítit sluníčko, a tak jsem se vybavila těmito brýlemi z DM drogérie za sto dvacet korun ve slevě. Mají matné nožičky a byla to láska na první pohled. Jsou velmi příjemné i při řízení, když Vám svítí slunce do očí, za což jsem velmi ráda!


Bylo mi jasné, že budu holky líčit a nebudu mít čas mýt štětce, a tak jsem si pořídila tento čistič na štětce, který mi udělal velkou službu a zatím z něj mám velmi dobrý pocit. Nicméně, klasické praní to stejně nejspíš nenahradí. V DM drogérii ho pořídíte za sto korun.


Na instagramu jsem se účastnila lednové akce u Šmajdy #drogerkaneniprekerka, kde jsme se měly s holkama obdarovat kousky z drogérie za dvě stě korun. Šmajda nás rozlosovala do dvojic a díky těmto akcím poznávám na instagramu nové lidi a i nové produkty. 


Na fotce výše je balíček, co jsem dostala. To, co jsem poslala já bohužel vyfocené nemám. Rtěnka je růžovka, lak je na léto a maska je moc příjemná. Sérum na řasy asi poputuje dál a u stínů ještě váhám.


Když jsem ale Terce kupovala v rámci zmíněné akce dárečky, narazila jsem tam na tuhle krásku za 34 Kč v odstínu Adorable matt! No, úplně matná není, ale je velmi příjemná, tak uvidíme, jakou službu mi prokáže.


A poslední kousek ze slevy, Maybelline Colorama pastelka v odstínu Keep it Classy! Když jsem ji viděla u Markét, moc jsem ji chtěla, počkala jsem si na slevu v Teta drogérii a mám ji, jupííí. Jinak, Markétčiny videa mohu jedině doporučit, jsou věcná a vtipná, vydržte do konce!

A to je vše! Uff, koukám, že je toho kotel! No, ale nyní přijde oznámení...ano, na únor vyhlašuji kosmetickou stopku! Minulý víkend jsem byla na nákupech oblečení, protože do práce nahá fakt chodit nemůžu a kromě batohu na cesty si už nic dalšího kupovat neplánuji, pokud to nebude životně důležité. Takže únorové radosti budou trochu jiné, ale na ty si ještě musíte počkat.

Co říkáte na mé radosti? Čím jste si udělali v lednu radost Vy? 


You May Also Like

4 komentářů

  1. Ten korektor od Maybelline je fakt super, lepší podle mě v drogerii není :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, už se těším, až ho konečně ozkouším ;)

      Vymazat
  2. Ha ha, koukám, že máme stejné sluneční brýle! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!