Březen - be fit

by - 6:00

Poslední dobou jsem se přestávala ve svém těle cítit dobře. Určitě se na tom podepsaly i bacily, které mě trápila asi tři týdny v únoru, a tak jsem se rozhodla, že březen bude pro mě startovací měsíc, jak se dostat do formy. V loňském roce jsem v průběhu března držela detox od Mačingové, více si můžete přečíst tady, ale letos je to úplně o něčem jiném. Tak čtěte dál!


Od začátku roku jsem se snažila pravidelně sportovat, ať už běhat, tančit nebo cvičit Jillien Michaels, ale mé snažení neneslo výsledky, které by se mi líbily, a tak jsem začala přemýšlet. Samozřejmě, sport je důležitý, ale potrava, kterou tělu dodáváme energii, také. Proto jsem se začala zajímat o různé jídelníčky a režimy, ne krátkodobé diety!! Velice mě zaujala 30 denní výzva, kterou sleduji na facebooku, proto jsem zamířila na jejich web. Nejsem zastáncem extrémů, a tak jsem si také prostudovala blog Denisy Sheldonovky. Dala jsem si dohromady své představy o výsledcích, mám fotku, čeho bych chtěla dosáhnout, třeba Vám ji také jednou ukážu, a časovém horizontu, kdy chci začít a vytvořila jsem si plán.


Rozhodla jsem se minulý pátek a chtěla jsem začít od pondělí, bohužel, ale nechat si vytvořit jídelníček na míru trvá cca měsíc, takže jsem zvolila plán B! Objednala jsem si program Sacharidové vlny na webu 30 denní výzvy - mají je vytvořené dle váhy a výšky, žádný nesmysl. Až tzv. dovlním, mám zálusk ještě na jeden jejich program, na začátku kterého pošlu Denče všechny podklady k tomu, aby mi mohla vytvořit jídelníček ušitý mě na míru. Proč až za měsíc a ne hned? Věřím, že po vlnách budou mé hodnoty někde trochu jinde, což samozřejmě bude mít vliv i na zmíněný osobní jídelníček.


Jak jsem psala na začátku, cvičení všechno, ale bez něj by to rozhodně nešlo. Prostě jen kombinací sportu a vyvážené stravy můžeme dosáhnout požadovaných výsledků, a tak jsem najela spolu s vlnami i Jillien, a to její 30day shred. Jde o dvacetiminutové cvičení, takže jej zvládnu prakticky každý den. Chci totiž ve čtvrtky stále chodit tančit a když bude hezky, tak také vyběhnu. Každopádně, navlékla jsem na sebe tuto výzvu a jsem zvědavá na to, jak to se mnou dopadne. 

Na závěr se Vás chci zeptat, zda by Vás zajímaly průběžné postřehy, pocity a třeba i výsledky vlnění? Jak Vy se připravujete na léto do plavek?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Postřehy mě určitě zajímají. K sacharidovým vlnám nemám úplně důvěru, ale je fakt, že já si pod tím představím to, co dělají profi kulturisti před závody. :))
    Jinak držím palce, i já se snažím se svou tělesnou schránkou dělat něco... Zatím to jde poměrně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, já jsem se jim dost dlouho bránila, ale tak nějak se to sešlo, že jsem je zkusila, za to nic nedám ;) Já tobě držím palce, ať jde práce na tělesné schránce podle tvých představ!

      Vymazat
  2. Prubeh vyzvy me take zajima, urcite dojmy a pocity ze sacharidovych vln. Nekolikrat jsem o nich premyslela, ale nesla jsem do toho...tak budu rada za postrehy ;-) jinak drzim moooc palce a sportu a jidlu ZDAR!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!