Dubnové radosti 2016 a pár novinek

by - 7:00

Vím, že už je polovina května a já teprve přicházím s radostmi za minulý měsíc, ale mám teď hodně aktivit, jsem v jednom kole a notebook zapínám doma jen v krajních situacích. Po krátkém vysvětlení se nyní už vrhneme na dubnové radosti, které byly docela různorodé, tak jdeme na to!


Jak jsem psala v minulých radostech, trávím dost času ve dvou, a docela aktivně. Většinou nějakým sportem nebo procházkou ve městě, což je najaře naprosto úžasné. Nyní vše voní šeříkem. Máme ale také rádi jídlo, a tak jsme spolu navštívili festival polévky v Plzni a vynikající restauraci Pijezpi.



Jak jsem si na letošek slíbila, že chci víc cestovat, tak se činím. V dubnu jsem se byla, konečně, podívat za Štěpánkou v Curychu. Strávila jsem tam tři nádherné dny plné akce a srandy. Štěpánka se bála, abych se nenudila a já se rozhodně nenudila. Stihly jsme toho hodně, více si můžete přečíst tady.


A to bych nebyla já, abych si během měsíce nic nekoupila. Navíc mi z práce přišel bonus, tak jsem se chtěla za březnové sacharidové vlny odměnit. Když se na ty věci podívám, tak jsem se odměnila víc než bohatě, na druhou stranu jsem si nyní naordinovala kosmetickou stopku minimálně do konce června. Vidím to spíš do konce prázdnin s výjimkou červencové návštěvy KIKO prodejny v Itálii. Každopádně každou tu jednu věc miluju a utracených peněz nelituju.


Než se s Vámi rozloučím, musím se s Vámi podělit a jednu důležitou informaci. Instagram a fb blogu jednou víceméně ve stejné frekvenci, což se bohužel o blogu nedá říct. Vzdát se ho nechci, ale nyní dělám tolik věcí, jak je mým zvykem, že nestíhám nastavenou četnost článků. Kdyby bylo po mém, rozkrájela bych se, ale už po polévkovém festivalu mi tělo dalo jasně najevo, že musím i odpočívat, proto jsem se rozhodla, že až do odvolání budou vycházet dva články týdně, a to ve středu a v sobotu. Víc v tuto chvíli není v mých silách. Doufám, že to pochopíte a že mi zachováte svou věrnost. Mějte se krásně a užívejte si jara!


You May Also Like

4 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Také se ho nemůžu nabažit, bohužel mě teďka nějak neposlouchají nehty, a tak jedu nude, aby nebylo poznat, v jak hrozném stavu jsou...

      Vymazat
  2. Kosmetické radosti jsem viděla na instagramu a těším se, že se tu s nimi objeví nějaký článek, recenze nebo líčení s těmi paletkami třeba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je pravda, že tento článek je spíš souhrnem z insta, ale je proto, že tam člověk uveřejní hned všechno :D Článek chystám, ale chce to čas, však to znáš ;)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!