Má letní výbava

by - 10:11

Léto je tu! Konečně! Všichni jsme se na tuhle dobu těšili – je to období dovolených, svěžích drinků, ovoce a koupání. Bohužel ale i období veder jako je dneska. A jak tyhle měsíce přežít bez ztráty kytičky, tak na to se podíváme v dnešním článku.



Horké dny mi až tak nevadí, blbě snáším dusno, to se pak šíleně potím, proto v létě mám hodně velkou spotřebu nejrůznějších vůní a deodorantů.


  1. Green tea, Elizabeth Arden – vyhledávám v letních dnech svěží lehké vůně a tahle je už mou stálicí ve sbírce
  2. Růžová voda, Purity vision – při koupi růžové vody jsem se bála té parfemace, ale jsem z ní nadšená a využívám ji i místo termální vody, kterou si ale během léta plánuji také koupit
  3. Tělový sprej Meloun, Balea – pokud máte rádi melouny, určitě si běžte pro tuhle limitku do DM, je to přesně to osvěžení, které v létě hledám
  4. Garnier Mineral, Garnier – tento antiperspirant je mojí stálicí už několik let, kupuji ho vždy v akci buď za čtyřicet, nebo padesát korun, ale jsem s ním spokojená
  5.  Rexona Maximum Protection, Rexona – tuhé deodoranty osobně moc nevyhledávám, ale chtěla jsem

Pokud musím v parné letní dny vyrážet mimo domov, tak s sebou nezapomínám ochranné pomůcky proti slunci, krém nevyjímaje.


  1. Slaměný klobouk je pro mě ideální na výlety nebo víkendové procházky po městě, skvěle chrání. Momentálně jsem na lovu nového, neměli byste tip, kam pro něj?
  2. Sluneční brýle tahám v kabelce celý rok, ale v létě je venku prakticky nesundavám. Vzhledem k tomu si ale nepořizuji žádné ultra drahé tak, aby mi nebylo líto, že jsem je někde trochu odřela nebo zapomněla, víte jak
  3. Vějíř, ten jsem si pořídila, když jsem loni letěla do Turecka, ale paradoxně ho využívám mnohem víc v Čechách 

Jsem boubelka a třou se mi stehna o sebe, to se mi ale dělo při jakékoli váze, a je to nepříjemné a bolestivé, proto v létě sukně nosím jen s kraťásky pod nima. Mnohem raději ale mám jiný outfit...


  1. Džínové nebo jakékoli jiné kraťasy, jsem jejich milovníkem a cítím se v nich velmi pohodlně
  2. Bílé tílko, ano, v létě hodně nosím, víc než kdy jindy, bílou barvu, trička a tílka
  3. Žabky, kdyby bylo po mém, chodila bych bosa, ale to není úplně praktické, a tak v létě běham v žabkách, tento typ mám nejraději, ale spokojím se i se sandálky


A i když je venku výheň, nechci vypadat jako strašák do zelí, proto se i tak maluji, jen si vybírám specifické kosmetické produkty, které mě v létě podpoří a nelimitují.


  1. Mátový balzám na rty, bez něj si už neumím svůj život představit. V létě příjemně chladí a zároveň pečuje o rty, jiný už nechci
  2. Voděodolné tužky na oči - mám mastnou pleť, takže makeupu moc nedám a když se potím, žádný stín by asi nevydržel, a tak volím variantu linek pomocí voděodolných tužek. Jsou skvělé, ráno nanesu, zaschnou a do večera se nehnou
  3. Voděodolná řasenka - to je produkt, který není úplně nezbytný, nicméně se dobrý, když se přes den osvěžujete třeba termální vodou, protože díky voděodolné řasence pak nevypadáte jako panda
  4. Výrazná rtěnka - jak jsem již psala, když neaplikuji makeup a stíny, vyřádím se jinde a linky doplňuji o výrazné rty, které se mi v létě hodně líbí a vytahuji i odvážnější barvičky
  5. Neonové laky - jsem lakový maniak a v létě tomu není jinak, volím neonové barvy, nejraději mám růžovou a melounovou, v mé sbírce byste ale našli třeba i zelenou

Miluju sezení venku při letních večerech, v létě televizi prakticky nezapínám, a tak volný čas trávím posezením pod pergolou s dobrou knihou...


  1. Poslední aristokratka je vtipná kniha prakticky pro každého, já zámky a hrady poznamenaná jsem se bavila královsky a v při čtení v tramvaji se smála nahlas
  2. Bábovky mám teď rozečtené a můj názor na ně si budete moci přečíst už brzy v recenzi
  3. Další knížky mám na seznamu, o tom ale už v jiném článku

Já se létu a horkým dnům nebráním, snažím si je užít, i když mě to dusno mnohdy koupe ve vlastním potu. Zapomněla jsem zmínit opalovací krém a vodu, je potřeba chránit pleť a tělu dodávat tekutiny, aby nás ta vedra tolik neničila, já bojuji a nevzdávám se!

Bez čeho se v létě neobejdete Vy? 






You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!