UD XX vice LTD reloaded

by - 22:34

Po několikaletém slintáním nad produkty Urban Decay jsem si konečně pořídila první paletku od nich. Ne, že by se mi ty předchozí nelíbily, ale vždy mě naživo od koupi nakonec odradily. To ale nebyl případ Vice paletky, kterou sestavili v Urban Decay k jejich dvacátému výročí. Nekupovala jsem si ji za plnou cenu, ale využila jsem promo kódu od Lou z Get The Louk, za který jsem fakt ráda a byl jedním z kamínků na vahách, které rozhodly o koupi. No, a co na paletku říkám a jak s ní kouzlím? Čtěte dál!


Když mi přišla, tančila jsem kolem ní jako indiáni kolem ohně, jakoby byla posvátná. Se zatajeným dechem jsem otevřela krabici a tam na mě vykukovala fialová krabička, ve které byla paletka zabalená. Krystalové UD a matný povrch dodávají paletce na výjimečnosti. Otevírá se stlačením čudlíku vpředu uprostřed, takže se nemůže stát, že by se Vám jen tak otevřela. A když jsem konečně spatřila její obsah, přišla jsem o slova. Ano, tak hotová jsem z ní byla a dodneška jsem a to tak, že jsem zatím ještě ani nesloupla fólii ze zrcátka. A štětec k ní přiložený jsem z fólie vytáhla jen kvůli tomuto článku. Já vím, jsem blázen.


Dvacet stínů zdánlivě chaoticky poskládaných do paletky je ten poklad. Vím, že si spousta blogerek naříkala na to, že jsou stíny jakoby rozházené, že nejsou seřazené od nejsvětlejších po nejtmavších, ale mě právě tento systém vzhledem k barvám často inspiruje k používání barev, které k sobě zdánlivě nejdou. Asi jsem zaujatá, ale co naděláte. Tři ze stínů jsou matné, tělové a světle hnědé, neutrální, což se k těm barvičkám hodí, abychom je lépe ukočírovali. Dva stíny obsahují hodně velké třpytky, jsou krásné, jeden jako šaty večernice a druhý jako noční obloha. Ehm, vzpomněla jsem si na šaty pro princeznu se zlatou hvězdou na čele od krále Kazisvěta. Ostatní stíny jsou se shimmerem.


Jak už to tak bývá, když si koupím nový kus kosmetiky, z paletky jsem se minimálně týden je radovala a jen se jí kochala. Ano, trvalo mi, než jsem do ní tzv. sáhla, ale pak se to rozjelo a já vymýšlela nejrůznější líčení. Při tom jsem si samozřejmě nemohla nevšimnout, že stíny s velkým třpytkami prostě opadávají, což je daň právě za ten jejich třpytivý efekt. Zatím jsem si s tím vždy poradila, ale rozhodně bych doporučila makeup dělat až po nalíčení očí.


A i když jsem neměla zrovna originální nápad, zvládla jsem se s paletkou nalíčit. Dá se s ní totiž vykouzlit jemné denní líčení, odvážnější denní líčení a pak pořádné večerní líčení. Vše je jen o tom, na co zrovna máte náladu nebo čas. Co tím chci říct, přestože má paletka "jen" dvacet stínů, nelimituje Vás a Vy můžete naplno nechat rozjet svou bujnou fantazii.


Hraju si, vymýšlím nejrůznější kombinace a přemýšlím, jak by se barvičky daly zkombinovat. Jak se mi dílo nakonec podaří bych mohla zkontrolovat ve velkém zrcadle, to bych na něm ale ještě nesměla mít fólii. Mě je líto ji dát pryč, ani nevím proč, ale jsem na tu paletku opatrná, hýčkám si jí a stále tomu tak trochu nemůžu uvěřit, že jsem se odvázala a koupila si tak drahou věc, Ne, ani při práci na plný úvazek nejsem lehkomyslná a obracím každou kačku než ji dám pryč. Já už asi jiná nebudu.


Vím, že mi jednoho krásného dne paletka zevšední, ale možná ne právě proto, že byla prvním takovým pokladem. Jak již jsem psala, stíny opadávají, ale jejich pigmentace je naprosto v pořádku a vím, že je všechny upotřebím. Některé asi rychleji, to už tak bývá. Jedním z nich bude ten krásný žlutý až zlatý v dolní řadě, září jako zlatá koule. Jeho pigmentace je neuvěřitelná a mám nutkání jej dávat do každého líčení. A jak tvořím? Většinou se probudím s náladou na některý ze stínů a k němu pak vymýšlím doplňky.


Já jsem z paletky nadšená, což se dalo očekávat vzhledem k tomu, že jsem se do ní na první pohled zamilovala. Ano, mohlo přijít zklamání při manipulaci se stíny, ale nestalo se tak a já jsem za to hrozně moc ráda. Doopravdy jsem smysluplně utratila peníze za produkt, který za to stojí! 

Co říkáte na paletku Vy a jak se Vám líbí mé líčení? 

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!