festival s vůní čokolády

by - 7:55

Pokud nemám program na víkend předem daný, myšleno tak na měsíc dopředu, spřádáme plány s mužem většinou na poslední chvíli. Minulý týden mě překvapil pozvánkou na Čokoládový festival, což jsem já milovník té hnědé hmoty nemohla odmítnout!

Celá akce se odehrála o minulém víkendu v pražské galerii Harfa na Českomoravské. Byla jsem mile překvapená tím, že tam nebyly davy, dost možná to bylo tím, že jsme tam dorazili až třetí den akce a ještě po poledni. Už od vchodu vonělo celé přízemí nákupního centra čokoládou. V nabídce byla čokoláda snad ve všech formách, tekutá, tabulková, v sušenkách, jako krém v makronkách, jako příchuť piva či likéru.


My jsme neodolali čokoládovým pralinkám. Ochutnali jsme bonbón z mléčné čokolády s mandlovými lupínky, od něj jsem čekala víc. Dále jsme si vybrali lanýže z hořké čokolády s chili, ten doopravdy pálil a muž byl v sedmém nebi. Pralinka plněná citronovou ganachí mě osobně moc nezaujala, ale naproti tomu varianta s mangovou příchutí mě naprosto dostala! Mile mě překvapil i lanýž plněný marcipánem s příchutí pistácie, protože já za normálních okolností marcipán nejím, ale tohle mi chutnalo.

Co mě ale trochu rozčilovalo, byla právě příchuť chili. Nebyl stánek, aby tam něco s tímto pálivým práškem neměli. Nevím, jak moc je to na trhu žádaný druh čokolády, ale je to hrozná škoda, vždyť existuje spousta jiných příchutí, které právě kvůli chili šly do pozadí.

zdroj
Pokud jsem Vás alespoň trochu nalákala, tak můžete navštívit ještě zbývající festivaly v ostatních městech České republiky. 

Byly jste na čokoládovém festivalu nebo se na něj chystáte? A jaký je Váš nejoblíbenější druh čokolády?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!