hektická sobota prvního října

by - 6:00

Čas plyne a já Vám dnes nabízím článek o první říjnové sobotě, dlouho už tu nebylo vyprávění z cest a zážitky. V sobotu slibovali pěkné počasí, já osobně jsem milovníkem babího léta, a čekal nás PilsnerFest, takže jsem byla zvědavá, jak to všechno dopadne. Jaké to bylo? Čtěte dál.


V pátek večer jsem usínala s velkou chutí na běh, plánovala jsem si, že kdybych se probudila dřív, vzala bych nohy na ramena a šla se proběhnout, než se muž probudí. Nakonec to dopadlo tak, že jsem se musela vykrást a ještě vymluvit, jeho slovy zdrhnout. Když já jsem ale chtěla, aby se pořádně vyspal, vždyť nás čekal výlet! No, řeknu Vám, měla jsem to na talíři celý týden. Což bohužel není případ výborného burgeru, který jsme si dali k poznímu obědu v plzeňském podniku Delish. Znáte ho? Pokud se do Plzně chystáte a máte rádi hamburgery, určitě tam zajděte, je to mňamina!


Běžet ráno za východu slunce má rozhodně své kouzlo stejně jako sunrise a french burgery v Delishi.
Z Delishe jsme se vydali procházkou k Plzeňskému pivovaru a náměstí probíhala nějaká taneční soutěž, šlo o freestyle a soutěžící byli fakt skvělí. Jak jsem slyšela hudbu, začalo to se mnou hýbat. Jak mě to tancování chybí... No, třeba se k němu někdy zase vrátím.


Hlavním cílem naší cesty byl PilsnerFest. Samozřejmě tam byla spousta lidí, davy, což se dalo čekat. na druhou stranu nechápu, že tam rodiče berou děti v kočárku. Proč?! I na večerní koncerty?! Vždy´t z toho ty děti nemůžou nic mít. 


No, to byl takový malý výlev, zpět k tématu. Program byl zajímavý, nás nejvíce zaujala Barča Poláková, která byla bohužel na můj vkus málo nahlas, ale zazpívala Nafrněnou a to dokonce v takové jemné pomalé verzi, která byla fakt pecková!


Po Barčiném vystoupení, které se odehrávalo na bulváru u hlavní brány do pivovaru, jsme se přesunuli dovnitř do areálu, kde se rozdávaly plechovky k přípitku, na který jsem byla fakt zvědavá, ale než jsme si ťukli, dali jsme si s mužem i nějakou tu dobrotu do břicha, já jsem zvolila chleba se škvarkovou pomazánkou.


Posilněni jsme si v 18:42 s ostatními otevřeli plechovky, ozvalo se hromadné zasyčení a připití. Ano, přiznávám se bez mučení, nejsem pivař, ale když si mám vybrat, vždy sáhnu po plzeňském pivu. To je asi tou zaměstnaneckou nostalgií či co. Kažodpáně to bylo moc pěkné i přes to množství lidí.


Pak už jsme jen čekali, až si Chinaski postaví instrumenty, vše naladí a začnou hrát. Nejsem jejich velkým příznivcem, nemám ráda Michala Malátného, ale nehráli špatně a jejich vystoupení jsem si nakonec užila. V hlavě mi zůstala jediná píseň, kterou jsme s nimi zpívali nastřídačku ženy a muži - Punčocháče. Znáte ji?


A po pár písních od Tata Bojs jsme už vyrazili směr postele. Byl to dlouhý, náročný a hektický den. Navštívili jsme kousek rodiny, co bydlí u Plzně, zastavili nás policisti, koupila jsem si o jízdenku navíc, ale i tak jsem si sobotu moc užila a už se opět těším na další víkend, protože ani ten nebude nudný.

Jak trávíte podzimní víkendy Vy?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!