radosti&starosti září 2016

by - 6:00

Devátý měsíc letošního roku byl jedním z doposud nejhorších. Co se týče zdraví, ať už mého nebo mých blízkých, řešila jsem spoustu starostí, bohužel, ale teď už jsme naštěstí v rámci možností fit, a tak jsem si mohla užít poslední okamžiky babího léta. 

zdroj
Začátkem září jsem si užila parádní dovolenou ve Španělsku, sice zpočátku s angínou, ale po dobrání antibiotik jsem si vychutnávala jižní atmosféru plnými doušky. Zároveň jsem poprvé navštívila obchod Pull&Bear, o kterém jsem už slyšela, ale nikdy předtím jsem jej nenavštívila. To se ale změní, protože jsem se totálně zbláznila do jejich triček. Stojí dvě stovky, jsou velmi příjemná a pohodlná.



A to také byly jediné dvě nekosmetické radosti, jinak se v září jednalo o nezbytnosti, došel mi odlakovač, nadlak a tak. Čas od času si udělám gelové nehty se setem od Sally Hansen. Většinou, když potřebuji, aby mi nehty vydržely déle a já se o ně nemusela starat. Doplňky k tomuto setu jsou ale nesmyslně drahé, takže jsem si nechala poradit a místo odlakovače koupila tuhle variantu od ebelin, tak snad to bude fungovat.



Z dovolených si čas od času přivezu nějakou maličkost, jinak je to většinou nějaká místní dobrota. Ze Španělska jsem si ale přivezla pilník s motivy Gaudího v Barceloně. Je barevný, veselý a hlavně papírový, jiné já už nepoužívám. Stejné to mám i s topcoatem, tento od Sally Hansen fakt vytvrdí laky a už neznám odlačení od pečin, jupí!


Nová řada od Elseve, L´Oréalu, mě v drogérii zaujala, proto jsem si koupila šampon i kondicionér. Zatím je zkouším, takže nemůžu potvrdit jejich funkčnost, ale krásně voní a jsou velmi příjemné. Abych posílila efekt obou produktů, poběžím si dneska ještě pro masku z této řady. 


Asi jako většina žen, s příchodem podzimu měním výběr laků na nehty. Sahám po zemitějších a temnějších barvách. Essence uprostřed je novinkou a jeho nude barvička mě zaujala. Mám teď nehty krátké, a tak jsem je chtěla na pár dní schovat právě do nude odstínu, než mi zase dorostou. Zbylé dva jsem ulovila ve výprodejovém košíčku, milovaný šedivák od Essence stál dvacet korun a Astor asi čtyřicet. Astor se na fotce tváří modře, ale je spíše petrolejový a mám pocit, že to bude hlavně zimní a vánoční lak.


A na závěr přichází pecka! Nákup měsíce! Na vinted jsem si pořídila tuhle nádheru - matnou neonku od MAC. Nikdy jsem nevěřila těm chvalozpěvům, jak jsou MAC rtěnky skvělé, vždy jsem tyhle zprávy brala s rezervou, ale po vyzkoušení jsem propadla. Tahle rtěnka mě naprosto dostala a pokud jsou všechny MAC rtěnky takhle skvělé, chci další! Sice je matná, ale nevysušuje a má slušnou výdrž, takže ji hrdě nosím do práce.


Tak, to jsou mé nákupy za září. Není toho tolik, ale zase je to hodně radosti. Občas si ji člověk musí prostě udělat navzdory osudu, protože ten nám klade překážky a s radostmi se to všechno nějak snáší líp.

Čím jste si naposledy udělali radost Vy?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!