Radosti&starosti říjen 2016

by - 6:00

Musím přiznat bez mučení, že mi říjen doopravdy utekl. Hodně se toho událo a když se něco děje, čas letí jak splašený, proto dneska přicházím se zhodnocením desátého měsíce letošního roku. Tak jdeme na to!


Dlouho jsem uvažovala o tom, že si objednám jídelníček sestavený na míru. Po Mačingových a sacharidových vlnách jsem tak nějak tápala, až jsem se rozhodla a objednala si jídelníček u Sheldonovky, její blog najdete tady. Deniska v nejbližších dnech čeká příchod potomka, takže máte čas na rozmyšlenou, zda do toho také jít. Do té doby se tady na blogu určo objeví nějaký článek o tom, jaké to je a jak si vedu. Nicméně, v říjnu jsem s úpravou mého jídelníčku začala a mám dvě kila dole.


První říjnové dny se tedy točily kolem jídla a ty další taky, hihi, jela jsem na služebku do Paříže, během které jsem si nemohla ošidit pusinu, ale musím se pochválit. Příliš jsem neprasila, a tak to na mě nezanechalo větší následky. Naproti tomu následky zůstaly na mé kartě, jak jsem se šetřila s jídlem, nešetřila jsem s nákupy. Mou asi největší láskou je kabelka Longchamp v podzimní žluté barvě. Je to střední velikost s dlouhými uchy a snad bude tou ideální kabelkou, po které dlouho pátrám. Než přejdu dál, tady malý výlev na téma Longchamp. Ano, jsou to rádoby nákupní látkové kabelky, které se ale netrhají, ucha drží, i když v nich nosím kila věcí, nákupy, knížky,... Jsem jejich velký milovník a zastánce, protože mám tři a všechny krásně drží. Konec ovací!

foto barvu zkreslilo, ach to podzimní světlo :-/
Když jsem byla v Paříži nakupovat sýry a další mlsky pro mou rodinu a mé přátele v supermarketu, zabrousila jsem i do oddělení kosmetiky, kde jsem objevila řasenku od Revlonu za necelých pět euro. Cena byla vždy kritérium, které mě v Čechách od jejího nákupu odrazovalo a tady už to problém nebyl, takže šla se mnou! A k ní jsem vzhledem k názvu odstínu musela přihodit lak Mavala v odstínu Paris. V lahvičce se tváří, že je do oranžova, ale reálně tomu tak není a jedná se o pro mě ideální červnou. 


Více o tom, jak jsem se měla v Paříži, si můžete přečíst v článku tady. A nyní zpět do Prahy, kde jsem se rozhodla konečně s těmi svými nehty něco udělat. Pořád to není ono, chvíli drží, narostou, a pak najednou konec. Proto jsem dala na instagramové rady a zakoupila si Sililevo. Zatím jej používám jen chvíli a to jako podklad pod lak, takže nemohu říct, zda to má nějaký velký efekt, nicméně si alespoň nehty chráním před běžnými laky. A aby té péče o ruce nebylo málo, zakoupila jsem si v DM drogérii krém na ruce od Dove. Četla jsem na něj pozitivní ohlasy, tak snad mi bude dobře šloužit!


I mě zasáhla vlna týkající se nové kosmetické značky Trend It UP, která je privátní značkou DM drogérie. U jejich stojanu jsem stála několikrát a nikdy si nebyla jistá tím, zda něco potřebuju, až jsem viděla video od Petry LovelyHair a zaujala mě jedna rtě. Je to matná rtěnka v odstínu 470. A pozor, někdo přemýšlel a konturka ladící k mé rtěnce má stejné číslo.


A chcete vědět, jaká já jsem kardinální opice?! To se totiž jinak nedá říct, ale jsem za ten nákup moc ráda! Pořídila jsem si v NYX prodejně na Andělu slavnou matnou tekutou rtěnku v odstínu Kodaň. Je to podzimní odstín a pokud budu spokojená, nebude to jediné město, které si koupím. Stejně tak jako tvářenku, ty jsem si rovnou vzala dvě - nemohla jsem se rozhodnout - zabte mě!


Říjen jsem netrávila ale jen nákupy, také jsme s mužem vyrazili na festival čokolády. Report najdete tady. Mimoto jsem oslavila v říjnu jedno jubileum, uběhla jsem svý dvoustý kilometr, tadáááá. Jinak jsem tomu sportu v říjnu moc nedala a chtěla bych to v listopadu napravit. Také proto, aby ten jídelníček fungoval ještě lépe!


Na závěr měsíce jsme se stavěli s mužem v předvánoční Ikei a řeknu Vám, byla to chyba! Bylo tam strašně moc lidí, jakoby neměli jak jinak trávit volný čas s dětmi, a tak jsme jen proběhli regály a já chytla, co jsem chtěla. Například tyhle dva svícny za 149,- Kč. Mám i hrneček, který svícny evokují, takže to byla láska na první pohled.


Původně jsem chtěla tento proutěný koš na papírové kapesníčky, ale nevejde se mi do něj krabice, a tak jsem do něj uložila lak na vlasy, suchý šampon a tak. Využití najdu vždycky! Nebyl drahý, stál, tuším osmdesát korun, takže koupě nelituji.


Na seznamu do Ikei jsem měla spoustu svíček, ale bohužel je neměli a dle internetu stále nemají, a tak jsem musela zvolit tuhle alternativu tří svíček, které k sobě ladí a mě navozují atmosféru zimy a předvánočního času. Podložka pod svíčku už byla jen bonus v hodnotě padesáti korun.

Tak a je to vše. Bylo toho dost, ale všechno mi dělá obrovskou radost! Jaký byl Váš říjen?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!