boubelení RESTART + vyhlášení narozeninové soutěže

Už si ani nepamatuju, kdy naposledy jsem publikovala článek z této kategorie. To je hanba! Nicméně, dostala jsem se do fáze, kdy se necítím dobře, a tak jsem se rozhodla, že se s Vámi podělím o to, jak to se mnou a s boubelením je v tuto chvíli a jaké jsou mé plány. 


Od konce loňského května mě trápilo zdraví, neustále se mi vracel nějaký moribundus. a vzhledem k tomu, že jsem byla v jednom kole, neustálý shon a stres v práci, sahala jsem dost často po antistresu v podobě jídla. Ano, vím, že to není správný, ale v tu chvíli můj mozek prostě vypíná. Není to omluva, tak mě, prosím, neukamenujte. Snažím se Vám to tu popsat bez obalu. Takže jsem za devět měsíců, aniž bych měla dítě slušně nakynula. Ne, že bych nebyla baculka už předtím, ale nyní je to jiné - přestalo mi být v mém těle dobře a já se rozhodla to změnit! 

Vzhledem k tomu, že moje hlava stále není úplně v té správné kondici, nejsem zatím schopná dodržovat nějaký přísný jídelníček, ale chtěla jsem nějakou změnu, proto jsem počkala, až se uzdravím z únorové chřipky a dala se do práce! Loni jsem chodila na Super Kruháč, dočíst jsem se o něm mohli tady, a chtěla jsem si znovu zarezervovat místo. Bylo mi ale jasné, že to nejde jen tak. Vyplivla bych tam totiž duši. Proto jsem si koupila švihadlo, vytáhla činky a expandery a týden cvičila doma. Na zahřátí jsem si dala deset minut se švihadlem, snožmo, po jedné noze, dokonce jsem si zavzpomínala na dětství a skočila i pár vajíček. Znáte je? Pak jsem pokračovala dřepama, které jsem postupně kompinovala s dalšími cviky - různé posilování s činkami a gumami. 


Po týdnu jsem usoudila, že bych mohla Super Kruháč zvládnout a zarezervovala si první lekci. Bylo to parádní, makala jsem, co jsem mohla a i když ze mě lilo jako z konve, byla jsem naprosto nadšená! Já jsem schopná si velmi rychle vytvořit závislost na endorfinech a to bylo přesně to, co jsem potřebovala! Byla jsem na kruháči hned dvakrát, v úterý a ve čtvrtek. Ve středu jsem tu měla na návštěvě kamarádku a celý den jsme chodily, ze Smíchovského nádraží na Žižkov k vysílači na snídani, odtamtud přes Nusle na Vyšehrad a podél řeky na Palackého náměstí. Bylo hezky, a tak mi ani nepřišlo, že jsme toho nachodily tolik. Alespoň jsem uvolnila svaly po úterním tréninku. Další procházku jsem si pak naordinovala na sobotu a obohatila ji o sedmdesát dřepů! A hlavně jsem se v sobotu konečně změřila, abych mohla sledovat, zda mé snažení má nějaké výsledky.

To vše mě neskutečným způsobem vyhecovalo do třetího týdne s cvičením. Jak to dopadlo? V pondělí jsem si stáhla aplikaci od Nike, kterou propaguje Ewa Farná. Ta holka je mi sympatická, líbí se mi, jak na sobě zapracovala, a tak jsem se nechala zlákat. Vybrala jsem si trénink s názvem 360 Degrees Stronger. Dala jsem si jí v pondělí a těšila se na úterní kruháč, který jsem si doopravdy užila a v duchu smutnila, že ve čtvrtek nemůžu jít. Ve středu jsem zvládla deset tisíc kroků a ve čtvrtek jsem si byla zaplavat a na pátek měla naplánované cvičení podle Nike aplikace. V pátek jsem ale byla bez šťávy a chuti pro cokoli, a tak jsem nakonec jen vzala vodítko a šla na procházku s Berry. Jak jsme spolu šly po poli, řekla jsem si: "Proč bych si neudělala pár dřepů a pár výpadů?" A bylo, z procházky se vyklubala stovka dřepů, série výpadů, klasických, s pérováním i výdrží. Cestou domů jsme si s Berry zaběhly náš první letošní kilometr a bylo nám fajn. Cvičení, které jsem nedala v pátek, jsem dohnala v sobotu a v neděli byla jen na procházce s mužem a Berry. 


Asi si říkáte, proč Vám to sem všechno vypisuju. Má to hned několik důvodů a hned se k nim dostanu. Jsem na začátku čtvrtého týdne a po sobotním měření, které dopadlo nadmíru dobře - celkem jsem své tělo zmenšila o víc jak deset centimetrů a nejvíc šla dolů stehna, a to o skoro tři centimetry. Navzdory nadšení jsem od pondělí nějaká unavená. Úterní kruháč mi nějak nesedl. Zvládla jsem ho, ale na začátku hodiny jsem si myslela, že to vzdám a půjdu domu. Ale to bych nebyla já. Nechci se už vzdát. A aby k tomu nedošlo, střídám nejrůznější aktivity, proto jsem je výše vypisovala, snažím se totiž, aby si tělo nezvyklo na jeden pohyb. Svědčí mi a baví mě kruhový trénink, ale potřebuji k tomu i něco dalšího. V tuto chvíli jsou to procházky a plavání. Věřím ale, že brzy přidám i můj milovaný běh a kolečkové brusle, až to počasí dovolí. Chci prostě zůstat v pohybu!

Tahle metoda se mi už osvědčila a postupně se dostávám k jídlu. Nejde to hned, ale snažím se jíst pravidelně, nepřecpávat se a dodržovat určitý řád. Někdy se mi to daří víc, někdy míň. Takový už je ale život. Nesoustředím se na jídlo stoprocentně, řídím jej spíš intuitivně a věřím, že si tělo postupně řekne o to, co potřebuje. O víkendu to byl například zeleninový salát s červenou řepou a kozím sýrem. 

A nyní se dostáváme k velmi příjemnému bodu, a to vyhlášení vítěze, tedy spíš vítězky narozeninové soutěže blogu. Všechny zúčastněné jsem si napsala na lístečky, ty smotala do kuliček, promíchala a jala se losovat. Netušila jsem, kdo se na kterém lístečku skrývá a výherkyní se stává......tatadadáááá....


Výherkyni gratuluji a Vás se ptám, jaký pohyb máte nejraději?

2 komentáře:

  1. Tadaa! Já jsem vyhrála! :-O A co se týče pohybu, seš dobrá, a fandím, ať ti to jde dále do té doby, než budeš spokojená sama se sebou! Já jsem na pohybu závislá, mám problém udělat si jednou týdne volno, abych nic nedělala. A co se týče jídla, buď v klidu, taky mi to někdy nejde, a jsou horší dny, kdy bych sežrala koňa (hlavně v období PMS, víme.. :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Claire, gratuluji a omlouvám se za pozdní reakci - nezapomněla jsem na Tebe, neboj! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!