už šest let s blogem + SOUTĚŽ

"Někdo má narozeniny, my máme přání jediný....pravidelné články, hodné čtenáře, pěkné komentáře a třeba i nějaké spolupráce!" Tak nějak by mohlo znít moje přání blogu k jeho šestým narozeninám. 



Když jsem začínala neměla jsem k blogu založení ani facebook ani instagram, dneska tihle dva blogu pomáhají v jeho chodu a životě. Já jsem za to ráda a přestože je můj život hektický, což způsobuje, že články nevychází tak pravidelně a často, jak bych si přála, tak si u blogu vždycky pěkně odpočinu!

Blog je pro mě spojením všeho, co mě baví - psaní, fotografování, cestování, vaření, kosmetiky a sportu. O tom všem Vám sem píšu moje zážitky, poznatky, hodnocení a vše se snažím dokumentovat tak, abyste si mohli na základě mého článku udělat svůj vlastní názor. Chci, aby můj blog byl po Vás místem, kde si odpočinete, dozvíte se o nových místech, kavárnách, restauracích, knížkách, zvycích, bude pro Vás inspirací a hlavně, že se na něj budete rádi vracet. 

Celá řada z Vás se sem vrací, a proto jsem si pro Vás připravila narozeninovou soutěž. Podmínky jsou jednoduché, do komentáře mi napište do neděle 26. března 2017, co Vás na blogu nejvíc (ne)baví a na co se těšíte na jaro?? K tomu ještě připište svůj email, abych Vás v případě výhry mohla kontaktovat. Vítěz bude vyhlášen v článku, který vyjde ve středu 29. března 2017.


O jaká bude výhra? Fotka výše je jen ochutnávka a lákadlo na balíček, který toho bude obsahovat mnohem víc.

Teď už mi nezbývá než Vám popřát hodně štěstí a těším se na Vaše komentáře!

8 komentářů:

  1. Ahojík Baru :-) tvůj blog mě pořád strašně moc baví, přeji mu minimálně dalších 6 let ;) Vždycky tady najdu nějakou inspiraci a to je pro mě nejdůležitější. Nejradši mám příspěvky o vaření,kosmetice,výletech-nedá se vybrat nic konkrétního, protože celý blog je super :-) Vlastně jeden článek mi hodně pomohl :D tipy na dárky k Vánocům, které v budoucnu chci aplikovat. Takže se měj krásně a nepřestávej psát!!!!
    katynavavrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Me moc bavi clanky o vareni a cestovani :) na jaro se tesim hlavne kvuli teplejsimu pocasi a ze me to donuti behat venku :)
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tedaa, gratulace! Mě baví cestovatelské články (a samozřejmě i ostatní, jen když vyzdvidnout ten hlavní, tak to bude právě cestování). Na jaro se těším, že konečně začnu zase vyjíždět na dlouhé projížďky na kole, protože budou edlší večery. A léto. A všechno! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zapomněla jsem doplnit maila: crazygingersdiary(at)gmail.com

      Vymazat
  4. Já mám vždycky ze všeho nejvíc ráda kulinářské články, obzvlášť když jsou to zdravá jídla.
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj blog jsem objevila teprve teď ale co jsem zatím přečetla tak se mi líbí články o cestování. :) Těším se na teplé počasí konečně. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Mám hrozně ráda články o cestování, jsou inspirativní :)
    Na jaro se těším hlavně kvůli sluníčku, hrozně ráda trávím čas venku a na snídani na zahradě :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Barčo, blog i fb se mi líbí hlavně proto, že tu najdu veci, rady i tipy na to co vyuziju i já. Ať už jde i kosmetiku, cíle výletu nebo tipy na pohybové aktivity a jídla 😉
    Na jaře miluju slunečné dny, po zimě nabíjí energií i chvilka na sluníčku 😍 a teď se těším o to víc, protože už měsíc jsem doma zavřená kvůli nemoci.
    Držím palce, ať ti psaní na blog i na fb jde nadále tak skvěle a ať máš více a více čtenářů. Lenka
    Cmeldaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!