jak bára.kára potkala Havlíka

Již nějakou dobu pozoruji v blogosféře, v té beauty kolonce, recenze a poznatky o Havlíkově apotéce. Já osobně neřeším, zda je kosmetika přírodní nebo ne. Nemám s pletí nějaké zásadní potíže, kromě klasických, a tak tomu nevěnuji tolik pozornosti. O to víc ale sleduji, zda je něco český výrobek nebo ne, proto mě lákala Havlíkova apotéka tak dlouho, až jsem tam zašla! Zajímá Vás, co jsem si pořídila a jaké jsou mé první dojmy? Čtěte dál!


Navštívila jsem krámek na Vinohradech a na Starém městě, upřímně, jako bych navštívila dva různé obchody (myšleno značky), na Vinohradech jsem zájem necítila prakticky žádný až na obligátní "hledáte něco?". Naproti tomu v srdci staré Prahy byla slečna v krámu milá, usměvavá, informovala mě nenuceně o novinkách, se vším mě i kamarádce poradilo a možná i proto jsme si tam nakone obě udělaly radost.



Po měsíci používání mi už docházela Pečující a čisticí Ranní maska, která je takovým mým novým ranním rituálem. Aplikuje se na ještě nevyčištěnou pleť, nechá se působit tři minuty, a pak už stačí jen pleť namazat vhodným krémem. Mě tento způsob ranního čištění baví, zvykla jsem si na něj a vylepšila jsem ho tím, že obličej utírám ručníčkem na to určených (nepoužívám jej na nic jiného).


Krém Krásné ruce jsem viděla u Markétky Vaňourkové (YT kanál) a její vyprávění mě natolik nadchlo, že jsem se v obchůdku na něj zaměřila. Zkusila jsem si ho na ruku a musím přiznat, že ten efekt se mi fakt moc líbil, proto jsem si do košíku vhodila třicetimililitrové balení, abych ho mohla řádně ozkoušet.


Nově má Havlík v nabídce odličovací a čisticí vody, jsou tuším čtyři a já si z nich podle čichu vybrala právě Kapku rosy. Spíš než rosu v ní cítím letní deštík, ale voní. Odličuje pěkně, poradí si s makeupem i několika vrstvami řasenky. Na voděodolnou jsem jej ale ještě nezkoušela.

Havlík mě dostal těmi obaly, jsou milé a co víc, v každé krabičce, u každého produktu najdete v balení malý vzkaz. "Jsi výjimečná." "Obdivuji Tě." A když si tento malý papírek dáte na nástěnku nebo na ledničku a každý den o něj zavadíte pohledem, vykouzlí Vám úsměv na rtu. Na bezchybném rtu, protože jejich balzám na rty, který jsem já dostala jako dárek k "členství", je vážně super!


Takže ano, hýčkejme se, zasloužíme si to! 


Z obchodu jsem odcházela s úsměvem na rtu, slečna mi zlepšila náladu, navíc jsem si udělala radost a těšila jsem se na produkty, až je očuchám a vyzkouším. V ruce jsem si nesla taštičku s vybranými produkty, balzámkem na rty, vzorečkem, Havlíkovými novinami a rozkošnou kartičkou, kterou si plánuji dát na stůl v práci. No, kdo Vám dneska řekne, že jste rozkošná?

1 komentář:

  1. Ta ranní maska je fajn a hlavně strašně pěkně voní :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!