boubelení: stav po osmi týdnech

Začátkem března jsem se rozhodla, že se svou postavou něco udělám. Jak jsem Vám psala v tomto článku, pustila jsem se do toho s vervou a plná motivace. Od té doby už uběhlo osm týdnů, co se pravidelně měřím a vážím. Nebudu Vám lhát, nebyly jednoduché, ale rozhodla jsem se o mé cestě s Vámi podělit a protože konečně vidím nějaké výsledky, tak jsem se rozhodla, že Vám o tom všem sepíšu článek.


Během těch osmi týdnů pilně pracuji na lepší a lepší fyzické kondici. Snažím se obměňovat aktivity, i když Super kruháč hraje prim. Chodím dvakrát týdně a snažím se to vždy skloubit s prací. Většinou chodím ráno od půl osmé, což mě krásně nabudí na celý den! Vždycky jsem si myslela, že je jedno, kdy cvičím, že na to mé tělo nereaguje, ale když cvičím třeba kolem osmé, tak se mi stává, že se mi hůř usíná, byť s tím za normálních okolností nemám vůbec problém, ba naopak. Kruháč doplňuji cvičením doma podle videí na youtube nebo podle aplikace od Nike, která je volně ke stažení. Konečně jsem začala i sem tam chodit plavat, a to hlavně ve dny, kdy nemám běžný trénink. Krásně se při tom protáhnu a v páře svaly prohřeju. Snažím se podle fitness náramku hlídat, abych každý den ušla alespoň deset tisíc kroků, ale přiznám se bez mučení, že ne vždy se mi to podaří. Když je čas a chuť, jdu se taky proběhnout, za duben jsem byla dvakrát. Vím, že to není moc, ale nechci si odrovnat kolena a čekám, až se rozloučím s ještě nějakými kily.



Co se týče jídla, hraje snad nejdůležitější roli v redukčním režimu. Tedy, v jakémkoli režimu, ale mě se týká ta redukce. Stále, i po osmi týdnech, ještě nejsem v takovém psychickém rozpoložení, abych byla připravena držet striktní jídelníček, byť jej mám sestavený. V současné chvíli se snažím můj běžný jídelníček v rámci možností ozdravovat, snažím se zařazovat zdravé snídaně, svačiny i večeře, jíst pravidelně a hlavně hodně pít. Můj zájem na skladbě jídla se stupňuje, koukám na nejrůznější videa českých fitness youtuberů a dospěla jsem k názoru, že se na jídlo zaměřím ještě víc. Vzhledem k tomu, že ale nejsem žádný vystudovaný odborník, musím si na to vyhradit dostatek času, abych si vše pročetla a připravila. Ještě nevím, kdy tento den (ano, chci si vyhradit celý jeden den jen na tohle), přijde, ale už vím, že přijde a to je hlavní!


To vše má samozřejmě jeden následek a můžu říct, že i výsledek, i když není definitivní. A to, že centimetry i kila postupně mizí. Můj úbytek oproti polovině března, kdy jsem se změřila poprvé je následující:

zápěstí -0.5 cm
paže -0.5 cm
prsa -5.5 cm
pas -4.5 cm
podbřišek -8 cm
zadek/boky -4.5 cm
stehno -4.5 cm
lýtko -0.5 cm

Shodila jsem i nějaká kila, ale protože jsem v této době prošla PMS, kdy mé tělo zadržuje vodu, jak kdyby se chystalo na Saharu, myslím, že úbytek na váze není úplně objektivní. Každopádně není důležitý, protože já změny na svém těle začínám konečně vnímat, což mě motivuje do další práce. Co se týče motivace, věnovala jsem jí tento článek, kdyby Vás to zajímalo. 

Na závěr bych se s Vámi chtěla podělit ještě o jednu myšlenku. Já jsem jedna z deseti milionů v této republice, jsem jedna z velkého množství lidí na instagramu, kde s Vámi sdílím celou mou cestu, a přesto se stalo, že mě povzbuzujete a radíte mi, ale že i já Vás motivuji a dokonce jsem některé přiměla k tomu, aby zvedli zadek ze židle. Víte, tohle je můj boj a nikdo jiný ho za mě nevybojuje, ale fakt, že tím pozitivně ovlivňuji i lidi kolem sebe je neskutečný. A proto, pokud patříte mezi bojovníky, napište mi do komentářů tady na blogu, zprávu na facebooku nebo na instagramu a pojďme bojovat spolu a vzájemně se hecovat a podporovat se! Pak naše cesta nebude snazší, ale možná při té vší podpoře bude příjemnější.

Co si o tom všem myslíte Vy?

1 komentář:

  1. Já se dohodlávám...po tom, co nám zavřeli Dámský fitness, kam jsem chodila 3-4 v týdnu, nemůžu natrefit na dobré fitko s dobrými lidmi...navíc mi zrušili hodiny HEATu s mojí nejoblíbenější trenérkou, takže teď sedím na zadku doma a přemýšlím, co místo toho všeho podniknout...Ale! Rozhodla jsem se, že budu chodit pěšky domů z práce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!