za 100 dní to vypukne!

by - 17:00

Dneska je to přesně sto dní do běchovického běhu. Pamatujete, jak jsem se loni hecla, překonala a do cíle se dostala po svých? Celý příběh si můžete přečíst tady. Ještě ten den, kdy jsem doběhla jsem se rozhodla, že příští rok, tedy letos poběžím znovu.


Jsem soutěživý tip a ráda posouvám své hranice, takže jsem se dneska přihlásila, už není cesty zpět, a na konci září vyběhnu spolu s dalšími na desetikilometrovou trať. Pokud mě sledujete tady na blogu nebo na sociálních sítích, víte, že od března jsem začala zase pořádně sportovat a soustředit se na to, co a kdy jím. Sportuji 3-6 týdně, většinou se jedná o kruhový trénink nebo cvičení v posilovně. Běh doposud scházel, což zatím není problém, ale mohl by být, pokud chci doběhnout z Běchovic rychleji než v loňském roce.


Proto jsem se rozhodla, že těchto sto dní se zaměřím kromě kruháče i na běh, začnu trénovat, natahovat tratě tak, abych si byla jistá, že těch deset kilometrů zvládnu a že jejich převážnou část poběžím. Dneska jsem začala tím, že jsem se závazně zaregistrovala. První naplánovaný běh je zatím na pondělí, možná ho stihnu ještě v neděli.


Zaujalo Vás to, chcete do toho jít se mnou? Zkusit posunout své hranice nebo mě jednoduše podpořit? Přihlašte se na zářijový běh také, tady. Pokud se přihlásíte nebo už přihlášeni jste, pojďme se vzájemně hecovat a podporovat v přípravě, a to na instagramu pod hashtagem #bezimbechovicesbaroukarou aneb ve dvou (a více) se to lépe táhne!

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!