jsem v polovině, zbývá 50 dní!!

Ten čas letí jak splašený, zastavte ho někdo! Doopravdy mě to docela děsí, co bude. vždyť před nedávnem jsem Vás vyzývala ke společné přípravě na běžecký závod na konci září, říkala jsem si, jak mám letos dost času na přípravu a ejhle, už toho času zase není tolik. Takže, jak si stojím?


Jo, dalo by se říct, že podobně jako Rozinka na úvodní fotce. Od té doby, co jsem vydala článek o přípravě jsem byla běhat celkem čtyřikrát. Ano, vím, není to moc. Co se týče vzdálenosti, tak jsem zatím uběhla asi třináct a půl kilometru. Vzhledem k tomu, že mě na konci září čeká desítka, nejsou to zrovna zářivé výsledky. Na druhou stranu se udržuji v kondici díky superkruháči, což je má chabá omluvenka.



Říkáte si, proč chabá? Jedná se totiž především o silový trénink, který se svým charakterem k běhu ani neblíží a když jsme vyběhli s mužem v Itálii, bylo to dost znát. Jasně, můžu se vymlouvat na to, že tam bylo horko, ale co si budem. Vím od loňska, co mě čeká a začínám mít stažené půlky.


Poběžím opět s Denčou, ale letos bych ji nechtěla tak brzdit jako v loňském roce, takže s tím musím začít něco dělat. Plán zatím nemám, což je trochu problém, protože já si miluju splněné body odškrtávat, ale rozhodně musím něco vymyslet, abych si pak v září nenadávala, jak jsem se na přípravu vykašlala.


Tak mi držte palce a já jdu obout tenisky, protože lepší je začít pozdě než vůbec!

2 komentáře:

  1. Držím palce. Můžeš zkusit "Couch to 5k", je to i aplikace do telefonu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď trénuju na 16kilometrový závod, ale ještě jsem 16 nedala, jen 13. Ale závod, nebo spíš vlastně běh, protože je cílem doběhnout, ne vyhrát, že jo, je dost dobrá motivace. Takže držím palce! Nejsi v tom sama! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!