Snídaně s mužem...

by - 6:00

...ne, že bychom spolu jinak s mužem nesnídali, ale minulou sobotu jsme se vydali na snídani do města. Jeli jsme za našimi kamarády do Kralup a chtěla jsem zastavit někde cestou. Na trase z Modřan do Kralup jsou Dejvice, takže padla volba na kavárnu Místo.


Kavárnu jsme chvilku hledali, popisek na dveřích je nenápadný a upřímně jsem ji nečekala na rohu ulice. Po otevření dveří jsme trochu zaváhali, protože na schodech do kavárny stálo několik lidí. Ale fronta postupovala celkem rychle, takže jsme zůstali a dobře jsme udělali. Čekali jsme asi patnáct minut a milá slečna nás usadila. Hned nám dala do ruky nabídku a nechala nás vybírat.



Menu bylo jednoduché a ne příliš obsáhlé, což rozhodně není na škodu, protože když jdete na snídani, nejste zvědaví na nějaké litánie. Já jsem naopak většinou hladová, takže mám rychle vybráno a už se těším, až si nacpu pupík.


Já si objednala kávu a dohromady jsme si dali karafu vodu. Při takové příležitosti nesmí chybět vejce, takže já jsem si vybrala sázená vejce na kváskovém chlebu zalitá bylinkovou omáčkou. Muž neodolal nabídce anglické snídaně.


Musím přiznat, že bylinková omáčka mi moc nejela, ale naštěstí šla shrnout dolů, čehož využil muž a namazal si ji na jeden z chlebů, který dostal ke své anglické snídani. Ta byla velká, krásně voněla a trochu jsem mu ji záviděla. Můj kváskový chléb mě prostě z nějakého důvodu úplně neuspokojil, a tak jsem to musela napravit.


A to kokosovým chia pudinkem s malinami, který byl vynikající. Nebyl sladký, krásně se v něm prolínala chuť kokosu a malin, které mi muž v nestřežené chvíli skoro všechny snědl. Nakonec jsem si ale svoji skoro půlku uhájila, hihi.


Kdybych měla kavárnu zhodnotit, tak jsem sečteno podtrženo byla spokojená. Jde o světlý prostor, kde je poměrně dost míst. Obsluha skvěle zvládá snídaňový nával a snaží se usadit doopravdy všechny. Zároveň je obsluha velmi milá až máte pocit, že nic není problém. Káva byla dobrá a jídlo fajn, za mou špatnou volbu kavárna nemůže. Kromě klasického ranního menu, je i obědovo-večeřové menu a samozřejmě nechybí ani sladké dobrůtky. Takže, pokud váháte, zda tam zajít a urvat si stoleček, rozhodně to stojí za to!

Byli jste už v kavárně Místo?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Ahoj Baru, tak na anglickou snídani bych tam klidně zašla, ta vypadá parádně! :-) Jinak co se týká Místa jako takového, čekala jsem spíš útulnější prostor. Přiznám se, že mě neoslovilo tolik, abych se tam táhla v podstatě přes celou Prahu. Třeba ale někdy změním názor :) Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!