Radosti&starosti říjen 2017

by - 6:00

Vím, že jsme v polovině listopadu, ale jak nyní vychází články jednou za týden, kupí se mi tu a na říjnové radosti a shrnutí obecně přišel prostě čas až nyní. Desátý měsíc tohoto roku byl v mém případě velmi rušný. V Rosmmann drogériích byla akce na dekorativní kosmetiku, já měla frmol v práci, makala jsem na své boubelkovské postavě, vyšel se mnou rozhovor a zúčastnila jsem se instaworkshopu. To bylo ve zkratce a nyní se na to pojďme podívat zblízka!


Začátkem říjma proběhla v Rossmann drogériích akce 50% na dekorativní kosmetiku při koupi dvou a více kusů. Nejprve jsem si řekla, že nic nepotřebuju, ale pak jsem si spočetla jedna a jedna a rozhodla se, že si pár věcí pořídím. Nakonec jsem nakoupila spoustu věcí za zhruba šest set.


Dodělávám transparentní pudr od essence a nejsem s ním moc spokojená, takže jsem se rozhodla po delší době vrátit k transparentnímu pudru NYC, který při zmíněné slevě vyšel na pár korun. Chtěla jsem si v akci koupit všemi vychvalovaný Catrice HD Liquid Coverage makeup, ale v první den akce jsem přišla ke stojanu pozdě. Druhý den ráno tam ale byl, a tak jsem ho vzala i vezhledem k tomu, že mi mé zimní makeupy došly. Upřímně, jsem na něj doopravdy zvědavá. Ze zvědavosti jsem také koupila Catrice Light Correcting Serum Primer, který jsem zkoušela dát jako klasickou bázi a byl to průšvih, pokud ho ale smíchám s makeupem a aplikuji na krém (zaschlý, samozřejmě), pleť projasní a makeup s ním v pohodě vydrží celý den. Makeup FitMe od Maybelline jsem si koupila první den, kdy neměli ten Catrice. Každý z nich je jiný a doufám, že mi alespoň jeden, ideálně oba, sednou.


Stojan Catrice mě nenechal chladnou, lákaly mě i oční stíny od nich. Jsou opět velmi chválené a když byla ta akce, každý vyšel asi na čtyřicet korun, plus jsem si koupila paletku, do které všechny vložím, abych s nimi mohla cestovat. Jako majitelka hnědých očí jsem si jistá, že mi budou sedět a nejsvětlejší stín budu na cestách používat jako rozjasňovač. Černý lak od Catrice jsem si vybrala na základě nálady v době nákupu. Navíc, můj starý černý lak jsem vyhodila, takže jsem doplnila barvu do sbírky a jsem opět zvědavá, jak dostojí své pověsti. Laky z této kolekce jsou převážně hodně vychvalovány.


V instagramové akci výměnné akci jsem dostala svůj první vosk od yankee candle. Doma jsem ale neměla jedinou aroma lampu, takže jsem si nějakou musela pořídit, abych mohla vyzkoušet, zda jsou YC vosky tak skvělé. K mé smůle jsem vešla do obchodu, kde měli další vosky a svíčky od YC a další tři k šedé lampě vzala na zkoušku. Zatím jsem je nepálila, zjistila jsem, že mi chybí čajové svíčky, hihi, ale věřím, že to v průběhu prosince prubnu, a pak Vám dám vědět.
Minerální řada od Garnier u mě patří ke stálicím už pěknou řádku let. V létě jsem si v Německu koupila modrou řadu bez parabenů ale i hliníkových solí, bohužel, tahle řada se k nám zatím nedostala. Nechápu proč. I tak jsem ale nadále těmto produktům věrná, protože mi dělají skvělou službu.


V říjnu mě začala zlobit pleť, vypadala jsem jak puberťačka. Možná to bylo kvůli změně ročního období, nicméně, já se rozhodla, že do péče o svou pleť zainvestuju. Byli jsme s mužem ve outletové Fashion Areně ve Štěrboholech, kde je i obchod s kosmetikou z vyšší cenové relace. Vybrala jsem si tam po delším zkoumání startovací tříkrokový balíček od Clinique. Obsahuje čisticí gel, čisticí pleťové tonikum a hydratační krém. Jedná se o produkty určené na smíšenou a mastnou pleť. Už spolu fungujeme třetí týden, až se jim dostanu na dno, podám Vám zprávu, zda to za ty prachy stojí, byť jsem je já kupovala za zlomkovou cenu.


V rámci změny péče o pleť jsem si přečetla článek od Rendy, tady, kde jsem nasbírala inspiraci pro nákup produktů od Biodermy. Už jsem měla od nich micelární vodu a byla moc fajn, tentorkát jsem sáhla po dvou mycích gelech - růžový a z řady sébium. Řada Sébium je zaměřená na smíšenou a mastnou pleť, což je v mém případě trefa do černého! Vzala jsem si i mycí kostku s tím, že ji rozhodně rozdělím na více kusů a část popotuje do koupelny k muži. Na závěr jsem si ho nákupního košíku vhodila ještě korekční sérum, které by se mělo aplikovat lokálně na noc a ráno se probudím s pletí jako miminko, hihi.


Vzhledem k tomu, že produkty od Biodermy jsem pořizovala na lékárna.cz, kde můžu platit body z Cafeterie, kam dostávám body z práce, využila jsem jejich šikoré nabídky a do košíku přihodila Calvin Klein Reveal, který jsem měla v miniatuře v Amstru, o cestě si můžete přečíst tady, a moc pěkně mi  Calvin voněl. Obecně, Tangle Teezer mám moc ráda. Bohužel, můj malý černý cestovní nějak vysublimoval, rozumnějte, nemám tušení, kde je a vzhledem k mým odbarveným a tedy zeslabeným konečkům se mi vlasy cuchají a začínám mít problém je běžným kartáčem rozčesat, a tak jsem si koupila černouška.


V říjmu jsme si udělali s mužem výlet do Outlet areny ve Štěrboholech. Samozřejmě jsme nemohli vynechat obchod Nike, muž sháněl boty a já nějaké nové hadříky na cvíčo. Ze všeho jsem si odvezla jen sportovní podprsenku, která je ale super pohodlná a pevná! Muž botky pořídil a kromě nich i vestu a novou tašku do práce. Na závěr jsme se ještě stavili v čokoládovém království Lindt, kde jsem  ukořistila kokosovou lásku. Hořká čokoláda s kousky kokosu je pro mě ideální spojení a dovolím si říct prakticky bezbolestné hřešení.

No a to je všechno. Uff, bylo toho nakonec celkem dost, ale zase to mám na nějakou dobu. Čím jste si udělali v říjnu radost Vy?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!