Dopis Ježíškovi aneb co si já přeji k Vánocům

by - 9:19

Přestože už mi není pět a ani deset, držíme doma a i s mužem tradici dopisu pro Ježíška. Já osobně volím taktiku sepsání více variant dárků z různých cenových relací a Ježíšek si sám pak vybere, co se mu hodí do rozpočtu a co je pro něj reálné k sehnání. Jste zvědaví, o co jsem si letos napsala? Tak čtěte dál!


Když na podzim vyšla Pandora s jejich Disney kolekcí, bylo jasné, že já bych nějaký ten korálek chtěla. Patřím do přelomové generace, která měla první knížky a hračky s Disney postavičkami. Od malička mám tak slabost pro Mickeyho a Minnie. V kolekci najdete ale i jiné postavičky než dvě myši, v nabídce jsou i šálky z Krásky a zvířete, střevíček i kočár z Popelky nebo třeba Bambi. Tyto šperkymají dvě hlavní nevýhody - fronty před Vánocemi, na které byla už vytvořena spousta parodií a fotomontáží, a fakt, že od zavedení EET už není možné zakoupit dárkový poukaz, takže si s nákupem musíte být jistí.

Jak jste si všimli, od března se ze mě stal trochu sportovní blázen. Je super chodit cvičit několikrát týdně, ale je potřeba mít na to vybavení. V dubnu jsem si koupila skvělé kompresní tričko s 3/4 rukávem od nike, které zastrkuji do legín a přes něj ještě oblékám tričko nebo tílko. Tričko mám ale bílé a při tom častém praní se prostě ta bílá během devíti měsíců zaprala, proto jsem Ježíška pověřila nákupem dalšího, abych měla na střídání. Nike má nádherné věci a nezastírám, že se snažím věci na cvíčo ladit, takže by mi udělaly radost i třeba nové legíny, ale nesmím být moc náročná.

Měkké dárky mě od určité doby baví! O to víc, pokud se jedná o pyžamo nebo třeba vtipné ponožky. U mě ve skříni byste téměř nenašli jiné pyžamo než z Mark&Spencer, jsou sice drahá (v povánočních výprodejích se dají pořídit za pár korun), ale jejich materiál je příjemný a hlavně vydrží! A ponožek není nikdy dost! Mám jen pár jednobarevných, většinu ponožek mám nějak vzorovaných a od předloňska si vždy pořizuji jedny vánoční ponožky v F&F, kde se dají najít poklady. Nejsem ale milovníkem Santy, takže všechno, co zavání v tomto směru Amerikou naprosto ignoruji.

Čeho si naopak snažím všímat, to jsou české značky. Když to jde a je to v mých finančních možnostech a mám na výběr, volím raději českou variantu. Proto jsem Ježíškovi napsala o kabelku z dílny Bodline, o které přemýšlím a sním již několik měsíců. Jen jsem si nebyla jistá tvarem, ale to se v létě změnilo a já si vybrala tuhle. Mám v plánu si od nich pořídit i peněženku a kapsičku, ale popořadě. Takže teď tiše doufám, že ji pod stromečkem objevím.

Jako správný kosmetický blázen a milovník jsem si napsala taktéž i o jednu věc z této oblasti. Konkrétně jde o čisticí kartáček od Braun spolu s dalším příslušenstvím. Řešila jsem, jaký kartáček z té záplavy na trhu zvolit, ale šla jsem cestou nejmenšího odporu a podle recenzí vybrala nejlepší v poměru cena-výkon. Doufám, že ho pod stromečkem objevím, že s ním budu spokojená a budu Vám jej moci doporučit.

To je asi všechno, oč jsem si reálně napsala. Samozřejmě, že bych si přála novou matraci na postel, paletku od Urban Decay, nový zimní kabát nebo třeba hromadu knížek, ale já už jsem velká holka a vím, že to není v silách žádného Ježíška a hlavně si už vydělávám a spoustu věcí si pořídím sama, sice ne hned, ale to nevadí, počkám si. Z výše uvedeného se může zdát, že beru Vánoce hlavně přes dárky. Nenechte se zmýlit! S mamkou pečeme vánoční cukroví na zakázku, a tak poslední dva týdny před Vánocemi šílím z marmelády, čokolády a jiného zdobení. Proto, když všechny krabice vyexpedujeme, uvedeme náš domov do pořádku, vychutnávám si jeho zdobení, zdobení stromečku, vůni františků a světlo prskavek. Už dávno si mnohem víc než rozbalování dárků vychutnávám pohled na mé blízké, jak oni rozbalují dárečky ode mě!

Co jste si k Vánocům přáli Vy? Píšete Ježíškovi?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!