Vánoční série

by - 6:00

Rozhodla jsem se Vás odměnit za návštěvu mého blogu po celý rok a zároveň jsem si na sebe tak trochu ušila bič. Nejprve jsem si říkala, že pro Vás připravím "blogmas" aneb adventní kalendář na blogu. Pak jsem si ale řekla, že už to dotáhnu do konce. Takže, ode dneška do konce prosince včetně jednatřicátého se na blogu objeví každý den nový článek. Témata budou různá, kosmetická, cestovatelská, vánoční i zúčtovací. Máte se na co těšit a já jsem zvědavá, jak to zvládnu. Držte mi palce a přijďte se zítra podívat, zda tu bude nový článek.

zdroj

You May Also Like

1 komentářů

  1. Je pravda, že každý den jeden článek, po dobu 24 dnů, je trochu bič. Já se rozhodla v záznamu na Insta stories otevřít každý den jedno okénko adventního kalendáře. :) Zatím nevím o tom, že by to někdo dělal, ale třeba by to bylo trochu jednodušší na realizaci. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!