Můj srpen v kostce

by - 6:00

Léto bylo na články skromné a to z jednoho prostého důvodu, užívala jsem si ho. Měla jsem nabité víkendy akcemi a cvičením, takže sednout si k počítači a psát nebylo na pořadu dne. Nyní ale už zase začíná období, kdy nás počasí žene domů, takže se můžete těšit na více článků. Než se pustím do těch nových, chtěla bych se s Vámi podělit o pár zážitků z letošního srpna, tak jdeme na to!

naše Ťapinka
Vezmu to pěkně popořadě. Po červenci, kdy jsem byla hodně v dovolenkovém módu jsem se rozhodla, že si v srpnu dám řádně do těla a zkusím u nás v gymu, jak se teď říká, hihi, vybojovat titul super dříč měsíce. To způsobilo, že jsem makala jako ďas a byla jsem celkem na dvaceti jedna kruhových tréninzích, vemte v potaz, že srpen má třicet jedna dní. Začala jsem hned prvního a na posledním tréninku jsem byla poslední den v měsíci. Jste zvědaví, jestli jsem uspěla?


Spolu s jednou slečnou jsme absolvovaly 21 tréninků, vlastně téměř celý jeden den, hihi. A s tímto číslem jsme se podělily o první místo na bedně. Mám neskutečnou radost a jsem na sebe pyšná, protože jsem si na začátku měsíce dala výzvu, svoji vlastní, osobní, postavila jsem se jí a zvládla jsem to!

Šumava
Hned první srpnový víkend byl velmi příjemný. Vytáhla jsem kamarádku Adélku na snídani, která nakonec nebyla úplně snídaní, ale zašly jsme na kávu do La Bohème Café na Vinohradech. Vychutnaly jsme si výbornou kávu s cheesecake a posezení jsme zakončily domácí malinovou limonádou s proseccem. Takto posilněné jsme se vydaly na design market u Národního divadla, kam jsme došly z Vinohrad pěšky. Celý den jsme pak zakončily pozdním obědem v Café Louvre. 

Následující týden jsem se viděla s kamarádkou, která mi lednu odjela do Amsterodamu a za kterou se za pár dní vydám. Je skvělé, když zjistíte, že i když se s některými lidmi nevídáte často a nejste v kontaktu každý den, i tak si máte co říct a přátelství funguje. Ten samý týden jsem navštívila kamarádku s čerstvým miminkem, pšššt, ale zjistila jsem, že mi stále nikde nic netiká.


Druhý víkend jsme s mužem vyrazili s mužem do Dřážďan, pořídila jsem si tam spoustu pěkných věcí, nejraději mám asi srdíčkový svetr, více si můžete prohlédnout tady. A dva dny volna jsme zakončili makačkou na super kruháči, takový náš běžný víkend.

jezero Laka
V polovině srpna jsem oslavila malé vítězství, splaskly mi nohy a já se poprvé za letošek vešla do kolečkových bruslí, a tak jsme si s mužem dali víc jak deset kiláků, abychom tu šanci nepromarnili. I následující víkend byl aktivní, strávili jsme jej s přáteli na Šumavě, respektive, v sobotu jsme se vydali k jezeru Laka. Z třináctikilometrové túry se vyklubala cesta dlouhá skoro dvacet kilometrů, ale díky borůvkám kolem cesty byla snesitelnější. Neděli jsme si užili v Klatovech, vylezli jsme na Černou věž, dali si dobrou kávu a zničili se v plaveckém bazénu.


Poslední srpnový víkend byl ve znamení oslav kamarádových narozenin a zároveň loučení s létem. Opět jsem zamířila na Šumavu, tentokrát o kousek níž, k Vimperku. Prošli jsme se, vykoupali se v Polecké nádrži, kde je rašelinná voda, tedy taková černohnědá. Byl to zajímavý ale ledový zážitek. Na rozloučenou jsme ještě navštívili Chalupskou slať nedaleko Borové Lady.

Když se tak ohlédnu za srpnem, jsem na sebe pyšná, protože vidím, že si svůj život užívám navzdory problémům, které tu budou vždycky. Snažím se využít každé chvíle proto, abych něco podnikla a svůj čas naplnila příjemnými věcmi, možná to je lék na moji téměř věčnou dobrou náladu. Zkuste to taky!

Co jste v srpnu podnikli Vy?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Super! :) Já jsem kvůli práci bohužel nic nepodnikala, ale slíbila jsem si, že od nového roku to bude jiné a příští rok bude ve znamení cestování a užívání si! Protože když ne teď, tak kdy?! :) Dovolenou si snad budu moct vybrat příští rok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě taky říkám, až budou děti, tak už to s cestováním nebude tak jednoduché. Přeju, ať ti cestovní plán na příští rok vyjde ;)

      Vymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!