Druhý týden s whole30

by - 21:13

Druhý týden utekl jako voda a já jsem v půlce. Rozšiřuji si portfolio jídel, která můžu a která mi chutnají. Zařadila jsem pohyb, jak mi to tělo dovolí. V dnešním článku se na to podíváme detailněji, tak jdeme na to!


Musím přiznat, že snídaně jsem si v druhém týdnu hodně užívala. Vajíčka jsem vyměnila dvakrát za tuňáka s avokádem a byla to příjemná změna. Snažím se ke každé snídani dát alespoň kiwi, abych zabránila útoku chřipkové infekce. Touto cestou jsem se chřipce vyhnula loni, tak snad to letos zabere taktéž.


U obědů jsem popustila uzdu své fantazii natolik, že jsem si dala v jeden den zakázanou potravinu - hrášek. Nicméně, rozhodla jsem se to hodit za hlavu, rozhodně si tím nekazit dojem z W30 a jedu dál. Jinak se stravuji dle pravidel a dost piju, tak věřím, že jedno jídlo celou mou cestu nepokazí! V druhém týdnu jsem se také naučila, že k obědu musím mít bílkoviny. Kvečeři mi polévka stačí, ale k oběduje to málo. Objevila jsem kouzlo míchaných kaší - mrkvovobramborová je vynikající. A také tu musím pochválit mojí mamku, která se snaží o víkendu vařit tak, abych si mohla dát stejné jídlo jako zbytek rodiny, případně si odendat v určité fázi přípravy.


Ukázkou toho je například chilli con carne, které miluju. Mamka mi odendala maso, než k němu přidala fazole a čokoládu. Naplnila jsem si jím papriky a byla to bašta! Večeře mi obvykle celá rodina závidí, takže omeletu jsem dělala i jiným. Barevné talíře si užívám a vychutnávám plnými doušky. S dodržováním pitného řežimu nemám problém, vypiju zhruba čtyři litry vody a čaje.


Byla jsem cvičit ve fitku a dokonce i běhat. Upřímně, moc mi to neběhalo, ale to fitko jsem si moc užila. Byla jsem tam dokonce sama, takže jsem si mezi cviky tančila do rytmu. Osobním posunem v druhém týdnu je ale fakt, že jsem schopná pít kávu bez mlíka. Já nikdy kafe nesladila, ale miluju flatwhite a capuccino. Ty si teď musím odpustit, ale kávy se vzdát nemusím. S kokomlíkem mi kafe přišlo mastné, a tak jsem zkusila jen kávu černou a ono to jde!

Tak a to je pro dnešek všechno, už teď jsem zvědavá, co přinese třetí týden!

Napište mi do komentářů, jakou kávu máte nejraději? S mlíkem nebo bez?

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!